ביצוע מחקר תוצאות חיפוש בגוגל

בריאן דין, מומחה עולמי ל-SEO ו-Search, ביצע מחקר מקיף על 11.8 מיליון תוצאות חיפוש בגוגל. התוצאות? מפתיעות.

מחקר מילות מפתח בגוגל

להלן סיכום 12 הממצאים העיקריים של המחקר:

  1. הפרמטר Overall link Authotiry (נמדד באמצעות Ahrefs Domain Rating) קשור בקשר הדוק עם הדירוג במנוע החיפוש.
  2. לתוצאה ה-1 בגוגל יש פי 3.8 לינקים פנימיים מאשר מקומות 2-10.
  3. איכות התוכן מנצח את גודל התוכן. בשנים האחרונות גוגל שמה לעצמה מטרה לקדם בצורה המיטבית את כוונת המשתמש (בהגה המקצועית – User Inent, נושא שארחיב עליו בפוסטים הבאים).
  4. באופן מאוד מפתיע, לא נמצאה קורלציה בין מהירות טעינת האתר לבין דירוג האתר במקום ה#1.
  5. מספר הדומיינים שמקשרים לאתר שלכם, נמצא בקשר ישיר לדירוג בתוצאות החיפוש.
  6. באופן מפתיע, נמצאה 0 קורלציה בין שימוש במילות מפתח בTitle Tag שלכם לבין מנוע החיפוש בגוגל.
  7. פרמטר ה-Page Authority (נמדד באמצעות Ahrefs), לעומת מה שרובנו חושבים, מהווה קשר מאוד רופף בין הדירוג במנוע החיפוש.
  8. מספר המילים הממוצע באתרים שנמדדו במחקר ונמצאים במקום הראשון הוא – 1,447 מילים.
  9. אין קשר בין גודל עמוד הHTML לבין הדירוג בגוגל.
  10. כתובות URL קצרות יותר, נוטות להיות אפקטיביות יותר מאשר כתובות URL ארוכות.
  11. אין קורלציה בין Schema Markup לבין דירוג גבוה יותר בגוגל.
  12. אתרים שהם מעל לממוצע מבחינת פרמטר time on site (שאותו תמצאו בגוגל אנליטיקס) נוטים להיות מדורגים גבוה יותר בגוגל.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל
WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל

בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל מזה כ-4 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל WebGold.

שתפו בקליק!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ראשי פרקים בעמוד:

רוצים לקבל הצעת מחיר? שלחו פרטים

פוסטים קשורים:
ביצוע מחקר תוצאות חיפוש בגוגל
5/5