בניית אתרים לעסקים

כיום במציאות הדיגיטלית משנת 2022, בניית אתרים לעסקים שינה את דרכו ממוצר מומלץ למוצר הכרחי לכל איש עסקים, חברה, שרוצה לייצר חשיפה מקסימאלית של העסק שלו וקבלת ייצוג דומיננטי אל מול המתחרים. בניית אתר עסקי משמש כיום, ככרטיס ביקור והפנים של העסק, ולכן חשוב להתעדכן עם אתר מותאם ומעוצב בשפה שתואמת את הקו המנחה של העסק, קל לגולש, UX/UI, עשיר בתוכן איכותי ורלוונטי המעניק ערך מוסף לגולש ובשפה העיצובית לאופי החברה. חשוב לדעת: לפני פתיחת העסק, נכון לפנות ליועץ מוסמך של חברת בניית אתרים לעסקים, כדי לפעול ולהתחיל לבחון תהליך של בניית אתר לעסק מסוגנן ומדויק לפי אופי העסק והחברה, עם העברת מסרים שעונים על כוונת המשתמש בצורה הטובה ביותר ומוסיף ערך מוסף. בניית אתרים לעסקים גדולים בעזרת מחשב שולחני, נייד וטאבלט

בניית אתרי וורדפרס לעסקים – למה כל עסק חייב אתר אינטרנט?

כאשר גולש משוטט ברשת החיפוש של גוגל ומחפש מידע על עסקים, מחפש ביטויים ספציפיים הקשור לעסק או לשירות שהוא מעוניין למצוא. רוב הסיכויים שהוא ילך לאחד העסקים שיופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש והסיכוי גבוהה יותר לחמשת המקומות הראשונים. על מנת להופיע מלכתחילה בדפי חיפוש ברשת, אם העסק שלך חשוב לך זה הזמן הנכון להעניק לאתר שלך חשיפה גדולה יותר בעולם הדיגיטלי ולקדם אותו באמצעים שונים. הצעד הראשון בקידום ושיווק ברשת הוא בניית אתר לעסק, כאשר עבור חלק מהחברות המציעות שירותים כמו בניית אתר אינטרנט תדמיתי והחלק השני שמוכר מוצרים בונה חנות אינטרנטית שתפעל 24/7 בתוך האתר העסקי, ובכך, נכון מאוד שמי מטעם העסק היה שותף לתהליך הבנייה ובכך תסייע בהגדלת המכירות של עסק באופן משמעותי.

בניית אתרים לעסקים גדולים – מה הופך אתר עסקי למוצלח?

תחום בניית האתרים הוא תוצאה של טכנולוגיה מתקדמת – כלומר, על מנת שאתר יניע את המבקרים לפעולה, עליו להיות מתקדם ולספק חדשנות בכל ההיבטים. אתר מיושן יגרום למשתמש לחקור את העסק שלך. הדגש על בניית האתר צריך להיות על שימוש בפלטפורמה מודרנית ליצירת חווית משתמש נהדרת. חשוב לזכור: חווית המרחב הדיגיטלי קובעת האם המשתמש הופך ללקוח או בוחר לעזוב לאתרי המתחרים ובמילים אחרות – האם הגולש יהפוך גם הוא ללקוח הבא שלך. כמובן שלכל תחום עסקי נכון לבצע עבורו אפיון ייחודי לו, ומכאן שגם אתר תדמית יהיה בעל מאפיינים מובהקים, כאשר השפה העיצובית והגרפית של האתר הם התכונות שמעניקות לו את נקודות הזכות במרחב הווירטואלי. בניית אתרים לעסקים גדולים בעזרת מחשב שולחני, נייד וטאבלט

מהם 3 השלבים בתהליך בניית אתר עסקי?

עיצוב אתרים

בתהליך של בניית אתרים לעסקים הקו הגרפי של האתר צריך להיות זהה לקו הגרפי ולמיתוג העסק שלך. נושא זה רלוונטי בכל אזורי האתר ובא לידי ביטוי בכל דבר, כולל בחירת הגופנים המתאימים, פלטת הצבעים בה משתמשים וכמובן הגרפיקה ושילוב התמונות.

בנייה ופיתוח

בניית אתרים לעסקים זו משימה שצריכה להתבצע במקצועיות ובמיומנות גבוהה, ללא קשר לגודל העסק. מומלץ לבחור חברת בניית אתרים שלצידה תמצאו את הצוות המתאים ביותר למלא את המשימה ולהקים עבורך אתר תדמיתי או קטלוג במקצועיות רבה.

חווית משתמש

יש להדגיש עוד בזמן בניית אתרים עסקיים חוויית המשתמש (UX / UI) בעיקר לאחר לימוד הנושא לעומק והבנת מאפייני קהל היעד. עלינו לבצע ניתוח מקדים ומחקר של מי נועד לגלוש באתר ומה הוא נועד לעשות, או במילים אחרות – כיצד אנו מתכננים את חוויית המשתמש שלנו ליצור יותר ויותר המרות (לידים) באתר.

בניית אתר לעסק

רבים הפעמים בעלי עסקים בתודעתם חושבים שהמטרה היחידה של בניית אתר לעסק היא רק עבור מטרה אחת שמשמש ככרטיס ביקור וירטואלי בו הלקוחות משתמשים כדי לראות, להתרשם וליצור קשר. חשוב לזכור: עבור החברה בניית אתר לעסק יכולה להוות מקור מצוין לתקשורת עם הלקוחות! בניית אתר עסקי באינטרנט על ידי אנשי מקצוע מומחים היא השקעה משתלמת ביותר המבטיחה לך חשיפה למשתמשים רבים – מה שמביא למומנטום ולשגשוג של העסק. ————–

בניית אתרים מקצועיים

בניית אתר אינו תהליך פשוט. יש הרבה שיקולים שצריך לקחת בחשבון כמו העיצוב, התוכן והפונקציונליות. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להבין מה הצרכים שלך עבור האתר. האם אתה צריך אתר פשוט שמפרט את כלל השירותים? או שאתה רוצה משהו אינטראקטיבי יותר עם וידאו או אלמנטים מולטימדיה אחרים? התשובה לשאלה זו תקבע באיזה סוג בנייה כדאי להשתמש.

בניית אתרים בעיצוב אישי

בניית אתר בעיצוב אישי לעסק היא צעד משמעותי בביסוס אמינות ונראות. עיצוב האתר יכול להפוך או לשבור את הצלחתו. ישנן מלכודות רבות שכדאי להימנע מהן כשמדובר בעיצוב אתר אינטרנט. אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא שכחה לכלול מידע חשוב כמו פרטי התקשרות וקישורים למדיה חברתית. נכון גם לוודא שהתקנתם את כל התוספים הנכונים כך שהאתר שלכם יהיה מוכן לנייד ותואם לכל מכשיר.

בניית אתרים לעסקים קטנים

בתהליך בניית אתרים אתה צריך לדעת את היסודות של עיצוב וקידוד אתרים, מה שיכול להיות אתגר למתחילים. ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך לבנות את האתר שלך ללא כל ידע בעיצוב וקידוד אתרים, אך לרוב הם יקרים מדי או שהם לא מציעים מספיק אפשרויות התאמה אישית. למרבה המזל, ישנם כמה כלים חינמיים שיעזרו לכם לבנות אתרים בעיצוב אישי ללא כל ניסיון בעיצוב אתרים או קידוד: – Wix היא בונה האתרים המקוון הפופולרי ביותר עם יותר מ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם. הוא מציע הרבה תבניות וערכות נושא לבחירה, כך שתוכל ליצור אתר אינטרנט ייחודי תוך דקות ספורות.

למה אתר הוא מוצר הכרחי עבור העסק?

אתר אינטרנט הוא אחד החלקים החשובים ביותר בעסק. אתר אינטרנט הוא הרושם הראשוני שאנשים מקבלים על עסק והוא יכול לעשות או לשבור את העסקה. כל העסקים צריכים אתר אינטרנט כדי להתבסס בשוק ולבנות את המוניטין שלהם בקרב הלקוחות. יש לבנות אתר עבור כל עסק קטן שרוצה להישאר תחרותי בעולם של היום. בניית אתר מקצועי עבור העסק הקטן שלך יכולה לעזור לך להגיע ליותר לקוחות, לבסס את זהות המותג שלך ולהגדיל את המכירות שלך. מאמר זה יראה לך כיצד לבנות אתר מקצועי עבור העסק הקטן שלך עם כישורים או משאבים מוגבלים.

סוגים שונים של בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים היא תהליך הכולל מספר שלבים. זה מתחיל בשלב התכנון והמחקר, הכולל יצירת מפת אתר וחקירה של מתחרים פוטנציאליים לעסק שלך. השלב הבא הוא שלב העיצוב, שבו תיצור מסגרות wireframes ומודלים שיעזרו לך לדמיין את האתר שלך. לאחר מכן, הגיע הזמן לעבור לשלב הפיתוח, בו תקודדו את האתר שלכם בהתאם לעיצובים שלכם. לבסוף, עליך להפעיל ולתחזק את האתר שלך.

אתר קטלוגי

אתר קטלוגי הוא אתר אינטרנט המפרט מוצרים למכירה. זה משמש לעתים קרובות על ידי עסקים קטנים כדי למכור את המוצרים שלהם באינטרנט. אתרי קטלוג בנויים בדרך כלל על מערכת כמו WordPress או Shopify, ודורשים ידע טכני כדי לבנות את האתר. ניתן לחלק את תהליך הבנייה לשלושה שלבים: עיצוב האתר, הקמת האתר ויצירת התוכן. העיצוב של אתר קטלוג צריך להיות נקי, עם תפריטים קלים לניווט ותיאורי מוצרים נוחים. תהליך הבנייה עשוי להימשך עד שבועיים, תלוי בכמות התוכן שצריך ליצור.

פורטלים ואינדקסים

פורטל הוא אתר אינטרנט המספק מיקום מרכזי לגישה למידע ממגוון מקורות. זהו מרכז מקוון לכל צרכי העסק שלך. ניתן להשתמש בפורטל כדי לספק שירות לקוחות, הדרכה ומידע על המוצר. האינדקס הוא אוסף הקישורים לדפים באתר אשר מופיעים לפי סדר הופעתם בסרגל הניווט או בתפריט בצד שמאל של חלון הדפדפן שלך.

דפי נחיתה

דפי נחיתה הם סוג של דף אינטרנט, שנוצר בדרך כלל כדי לקדם מוצר או שירות. דפי נחיתה הם חלק מהותי מאסטרטגיית השיווק המקוון. הם הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מבקרים באתר האינטרנט וחשוב שימשכו את תשומת ליבם וישכנעו אותם לעשות את הצעד הבא (הירשם לגרסת ניסיון בחינם, הורד ספר אלקטרוני, קנה משהו). הרעיון מאחורי דפי נחיתה הוא להציע למבקרים מטרה אחת בלבד – מה שאתה רוצה שהם יעשו. זה מפשט את הניווט ועוזר למבקרים למצוא את מה שהם חיפשו במהירות.

אתר חנות

אתר חנות הוא סוג של אתר מסחר אלקטרוני שמוכר סחורות ושירותים. הסוגים הנפוצים ביותר של אתרי חנויות הם חנויות לבנים, חנויות מקוונות ואפליקציות לנייד. תהליך בניית האתר סחר ואו חנות מתחיל בעיצוב האתר. זה כולל פיתוח המראה והתחושה של האתר וכן יצירת פריסה עבור הדפים בהם יוצגו פריטים. השלב הבא בבניית אתר חנות הוא למצוא מערכת ניהול מלאי שתאפשר לך להעלות את המוצרים הנמצאים במלאי כדי שיוכלו להימכר בחזית החנות המקוונת. תזדקק גם למערכת ניהול הזמנות על מנת לעבד הזמנות לקוחות מחזית החנות הדיגיטלית. לבסוף, תצטרך להגדיר שער תשלום.

אתר תדמית

אתר תדמיתי נבנה עבור חברה, ארגון או סוג אחר של עסק. על מנת לבנות אתר תדמית מצליח, חשוב לנתח את צרכי העסק ולקבוע כיצד לענות על הצרכים הללו בצורה הטובה ביותר. ניתן להשתמש בבוני אתרים כדי ליצור אתר בצורה פשוטה. הם מציעים תבניות ותכונות גרירה ושחרור שמקלות על משתמשים ללא כישורי עיצוב לבנות אתר משלהם. ישנם סוגים רבים ושונים של אתרים שניתן לבנות בהתאם למטרת האתר ולקהל היעד. לדוגמה, אם ארגון רוצה לבנות חנות מקוונת למוצרים שלו אז הם יצטרכו פלטפורמת כמו WORFPRESS, Shopify או Magento כדי להתחיל.

הטמעה ופיתוח לכל הרזולוציות

בניית אתרים היא תהליך יצירת אתר אינטרנט. זה כולל עיצוב אתר, תוכן וקידוד. פיתוח אתרים יכול להיעשות בעצמו או על ידי שכירת מפתח שיעשה זאת עבורם. עסק שרוצה ליצור אתר אינטרנט עשוי להזדקק לשכור חברה או אדם בונה אתרים. בונה האתרים יעצב ויבנה את האתר בהתאם לדרישות העסק.

סקיצה ותהליך עיצובי עיצוב אישי מותאם עבורך

תהליך בניית האתר הינו עיצוב אישי המותאם עבורכם. תהליך הסקיצה והעיצוב מותאם לצרכים שלך. שיתוף הפעולה יהיה באותו עמוד, ותהליך הסקיצה והעיצוב יותאם אישית עבורכם.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל
WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל

בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל מזה כ-5 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל WebGold.

שתפו בקליק!

google
shlomi kostika
ספטמבר 29, 2022

קיבלתי שירות מעולה ויחס אישי לאורך כל תהליך בניית אתר סחר שלי. ממליץ בחום.

google
david ben hamou
אוגוסט 17, 2022

בונה אתרים מומלץ , שירות מקצועי, אדיבות הבחירה הנכונה שלי

google
Zeev Kazakov
פברואר 27, 2022

חברת בניית אתרים וקידום אורגני בגוגל, עם שירות נהדר, מקבל לידים איכותיים מדי יום, ממליץ בחום!

google
WTF Gaming
פברואר 21, 2022

שמחתי להכיר את חברת WEBGOLD וכמובן את נתנאל, שירות מצויין. מהרגע הראשון מרגישים שזה בית חם, ידע, מקצועיות, זמינות, שירות מושלם!!

google
מייל משרד
פברואר 17, 2022

קיבלתי שירות מקצועי, מהיר, בניית אתרים זה רק עם WebGold.

google
אורית כהן
ינואר 26, 2022

ממליצה בחום, שירות איכותי , מענה מהיר לפניות, מקצועי ביותר :)

google
Igor Mak
אוקטובר 25, 2021

קיבלתי אתר מקצועי מאוד, מעוצב בטוב טעם. האתר ממומן בגוגל ומקודם אורגני, כל יום כמות החשיפה גדלה. מאוד מרוצה מהשירות והעבודה. מומלץ בחום!

google
ברק שרעבי
מאי 21, 2021

שמח שבחרתי בכם לבניית אתר מדהים ושירות מעולה תודה ברה שהגדלתם לי את הפעילות העסקית שלי ממליץ לכולם

google
David Kazarel
מאי 20, 2021

בחרתי לבנות דרכם את האתר. חברה ממש נחמדים וסופר מקצוענים. היו זמינים וקשובים לכל שאלה נתנו מענה מקצועי.

google
Erik Rosen
פברואר 8, 2021

בניתי אצלם אתר מקצועי. קיבלתי שירות טוב, ליווי והסבר מקיף על קידום אורגני וממומן.