אתר תדמית מקצועי הוא הכרחי לשיווק ומיתוג העסק, ובהיכרך כאשר אנו עוסקים בתחום הרפואה, בו עולם צריכת התוכן דרך האינטרנט הוא דבר יומיומי.
לרוב אנו נכנסים לאתרי רופאים מתוך המלצות המטופלים, המלצות רופאים או חיפושים באזור בו הרופא מוצג במנוע החיפוש של גוגל ושם אתר העוסק בתחום הרפואי זוכה לדירוג גבוה יותר בזכות עבודות קידום אתר SEO שנעשו באתר.
הגורמים העיקריים המובילים לעליונותם של תוצאות החיפוש של המונח הרפואי בו עוסק הרופא הוא תכנון האתר, חווית המשתמש UX/UI באתר הרופא וקוד נקי על מנת שנקבל את הציונים הטובים יותר מגוגל.
תהליך בניית אתרים לרופאים וחברות בריאות, המעוניינים לקדם את המרפאה הפרטית או את הקליניקה, מצריך עבודת איפון ותכנון נכונה של תחום העיסוק, מהי התחרות בתחום וכמובן מי קהל היעד הרלוונטי עליהם הרופא או החברה מתמודדת בשוק הרפואי.
בסופו של דבר, אתרי רופאים אינם משמשים רק לכרטיסי ביקור אלא להפקת ערך מוסף לקהל המטופלים, המושג באמצעות תוכן איכותי וממשק משתמש נוח ונעים לגלישה באתר הרופא, חברת התרופות או חברת הציוד הרפואי.
בסופו של דבר, מטרת הרופא או החברה היא להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות.