בניית אתר מכירות

מחפש את המידע הנכון בשבילך עבור בניית אתר מכירות, הגעת למקום הנכון! ריכזתי עבורך את המידע הנכון והמקיף שדרוש בתחום בניית אתר חנות.

בניית אתר מכירות – התהליך

סחר אינטרנטי תופס נפח גדול מאוד מהסחר העולמי. בניגוד לימים ההם, כאשר היינו צריכים ללכת לחנות או לסוחר בכדי לרכוש סחורה מסוימת, כיום בעזרת שירותים שונים של הקמת אתר סחר מכל העולם מעניקים לנו את המוצרים שאנחנו צריכים עם זמינות גבוהה ובלחיצת כפתור.

בניית אתר חנות בעלת ביקוש גדול במיוחד בתקופה זו ומקבלת רעיונות חדשים רבים. בעמוד זה נדבר על המאפיינים של חנות אלקטרונית, על אופן של הקמת חנות באינטרנט ועל הצעדים הנכונים שיש לבצע לאחר השלמת החנות האלקטרונית.

בניית אתרי מכירה באינטרנט

מהו אתר מכירות?

כולנו מכירים חנויות מקוונות (online) המעניקות לגולשים מוצרים מכל העולם לרכישה מחנות באינטרנט. אתר מכירות מעניק לגולש אפשרויות שונות המדמות חנות של ממש.

בחנות רגילה יש לנו מוצרים, תצוגה, אנשי מכירות שמסבירים ומלווים אותנו לרכישת המוצר המתאים המתאים ביותר לצרכים שלנו, לצד מערכת תשלומים קלילה המאפשרת ללקוחות לרכוש את המוצר עצמו ללא כל מאמץ.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

העניין מוכר מאוד בחנות מקוונת, שם תוכלו למצוא קטגוריות מוצרים, דפי מוצר ותיאורים על כל מוצר, מערכת סליקה וירטואלית, ואפילו במקרים מסוימים נציגי מכירות OnLine אשר מסוגלים לספק הסברים על המוצרים הנבחרים שהלקוח בוחר או מתעניין.

כחלק מתהליך של בניית אתר מסחרי צריך לקחת בחשבון את רכיבי המכירה הסטנדרטיים שאנחנו יכולים למצוא גם בחנות רגילה, לאפשר תצוגה נוחה ומושכת את העין ואת כוונת המשתמש של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך אפשר בלי שיטות תשלום נוחות ויעילות שהלקוחות יוכלו לבצע רכישות בצורה הקלה ביותר!

בניית אתרי סחר מתקדמים 

כיצד אוכל לבנות אתר חנות?

כמו כל תהליך של בניית אתר כזה או אחר, בניית אתר חנות מתחילה בתכנון האתר עצמו. חנות אלקטרונית היא למעשה אתר המותאם לרכישה והטלה וירטואלית בין מוצרים, כך שיהיה לה המאפיינים הנכונים. בחלק מהמקרים אתר החנות נבנה באמצעות דגמים שהוכנו מראש כמו מג'נטו או דומיו, ובמקרים אחרים מדובר בבנייה מאפס של מערכת הניהול של החנות והחנות עצמה.

חשוב לציין כי כל בניין חנויות וירטואלי אמור לאפשר למשתמשים להזין מוצרים חדשים בעצמם, לעדכן באופן מלא ולטפל באפשרויות תשלום באתר עצמו. פתיחת חנות מקוונת עם מערכת ניהול לא נוחה עלולה לפסול את בעל החנות, וכתוצאה מכך ירידה במספר המכירות באתר עצמו.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

ומה קורה בסיום בניית החנות?

בניית אתרים למסחר אלקטרוני, או פיתוח חנות וירטואלית, היא מלאכה מורכבת וארוכה, אך ברגע שסיימנו את העבודה זה לא אומר שהעבודה שלנו נגמרה. בדיוק כמו כל חנות רגילה, לא משנה כמה מושקעת היא, אם הלקוחות לא באים לבקר בה, ייתכן שהיא תישאר בלי רכישות. לאחר שסיימנו את תהליך בניית אתר החנות עלינו לשווק אותו, ולעקוב אחר אמצעי הקידום והשיווק הדרושים על מנת להביא לקוחות לאתר שבנינו על מנת למכור את מרכולתו.

ביצוע רכישות באתר המכירות

אחד האמצעים הנפוצים ביותר לשיווק באינטרנט הינו קידום אתרים אורגני בגוגל, הנחשבת לענקית החיפוש הגדולה בעולם. אמצעי שיווק נוספים חשובים ויכולים להגדיל את התנועה הנכנסת לאתר, וכתוצאה מכך כמות המכירות. על מנת להגדיל את התעבורה הנכנסת לאתר שבנינו נוכל להשתמש באמצעי קידום כמו: קידום בפייסבוק, פרסום אורגני וממומן בגוגל, שילוב של טכניקות שיווק שעובדות פעם אחר פעם. חשוב לדעת שבמקביל לפעולות השיווק יש גם פעולות תחזוקה לחנות על מנת לשמור על המוצרים מעודכנים במחירים הנכונים ואתר מעודכן.

התוכן הוא גם המלך באתרי המסחר

בניית אתר מכירות היא רק הצעד הראשון בדרך להפוך את החנות המקוונת לסיפור הצלחה.

מרכיב נוסף שהופך מרכזי יותר ויותר בכל שיווק דיגיטלי, במיוחד כשמדובר בחנויות וירטואליות, תוכן שיווקי (או שיווק באמצעות תוכן).

לאתרי מכירות מומלץ ליצור שני סוגי תוכן: למוצרים ספציפיים ולתכנים כלליים הרלוונטיים לתחום הפעילות של העסק.

תוכן מהסוג הראשון למשל, ביקורות מוצרים, הנחיות מפורטות לשימוש ועוד לבחון אפשרות של תוכן משתמשים – כלומר לאפשר ללקוחות לספק ביקורות על כל מוצר ואף לפתח דיונים לגבי השימוש בו.

תוכן מהסוג השני חשוב עוד יותר בבניית אתר מכירות כמו גם בתחזוקה השוטפת שלו ולהבטיח שתמשוך אליו את מירב הגולשים.

הסיבה לכך היא שלתכנים אלה יש פוטנציאל למשוך משתמשים חדשים לאתר, ובכך להרחיב את קהל הלקוחות, ואם הם באמת טובים אפילו ללכת ויראלי וליצור פרסום חיובי במיוחד בשעה.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

טיפים לבניית אתר מכירות

סידור מלאי בטבלת אקסל

מערכת וורדפרס כוללת מודול מלאי, לאחר יצירת מטריצת מלאי במערכת כדאי ליצור טבלת אקסל המותאמת לטעינה בממשק וורדפרס. המלאי מתעדכן אוטומטית לאחר כל רכישה בפועל בחנות וקל לשלוט בנתונים ולהזין מלאי חדש. בטבלת אקסל תוכלו להכין מלאי מוצרים עם קטלוגים ומחירים. זה מקל על העלאת המוצרים לחנות וניהול מלאי ביעילות ובצורה נכונה, עם מעקב נוח ושליטה מלאה.

מוצרי צילום במקום רכישת תמונות

עדיף להימנע מרכישת תמונות ונכון להשקיע בצילום מקורי, מקצועי ואיכותי של המוצרים שמתכננים למכור בחנות הסחר שלך. צילומי מוצר ייחודיים גורמים ללקוחות לרצות את המוצר ולרכוש אותו מיד.

הוסף לחנות שלך סרטוני קידום מכירות

מומלץ להעלות לחנות שלך סרטוני קידום מכירות שונים, במידה ומשלבים סרטונים בעמודי המוצר וברחבי האתר מערכת היחסים שלך עם הלקוחות תשתפר ותרכוש אימון גדול יותר, בכך יחס ההמרה ישתפר משמעותית.

הגדרת תפקיד לניהול האתר

חשוב להגדיר תפקיד חדש בניהול אתר המכירות. יש לנסח מסמך הגדרת תפקידים ולאפיין את האחריות והניהול של מפקח האתר.

תשובות לשאלות נפוצות

כמה זמן לוקח לבנות אתר מכירות?

ישנם מספר שלבים עיקריים לבניית אתר מכירות בפלטפורמה של וורדפרס, כידוע זהו תהליך שדורש שיתוף פעולה מלא של הלקוחות. הזמן הרגיל לבניית האתר נע בין 6 ימי עסקים ועד 30, אך ישנם אתרים גדולים ומורכבים והעבודה עליהם עשויה לארוך מספר חודשים.

כמה עולה לבנות אתר מכירות?

עלות בניית אתר מכירות משתנה מלקוח ללקוח, ניתן להקים חנות בסיסית בעלות המתחילה ב-10,000 ש"ח, משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, ככל שיש דרישות גדולות הצורכות פיתוחים מיוחדים המחיר משתנה בהתאם. כמובן שיש לקחת בחשבון את המשימות שמגיעות עם בניית האתר: צילום מוצרים, ניהול מלאי, קידום ושיווק וכו'.

מהו תהליך בניית אתרי המכירה?

תהליך בניית אתר מכירות מבוסס על 6 שלבים: עמידה בצרכים של היכרות ואפיון, עיצוב אתר המכירות בדגש על חווית משתמש ייחודית, פיתוח אתרים ובדיקת QA, הקמת החנות במערכת וורדפרס וחיבור למערכת סליקה, בניית האתר כולל הקמת דפי מוצר ויצירת קישורים, בדיקות ושינויים אחרונים בהתאם לדרישות הלקוח טרם העלאת האתר לאוויר.

מה היתרונות של WebGold?

בניית אתר מכירות במערכת WebGold מבטיחה לך יתרונות רבים כגון:

  • אתר רספונסיבי ותומך בנייד.
  • תמיכה צמודה ותמיכה טכנית זמינים מסביב לשעון.
  • כלים ניהוליים וסטטיסטיקה המוטמעים במערכת.
  • העלה ועדכן מוצרים בלחיצה מהירה.
  • קישור לשיתוף מהיר ב- WhatsApp.
  • שיקוף וסנכרון מוצרים לאתרי השוואת מחירים.
  • ניהול מלאי מתקדם.
  • כלי קידום אתרים ואפשרויות מתקדמות לקידום ושיווק אתר המכירות.
  • טכנולוגיות מתקדמות ועדכניות.
  • שירות מעולה ומחיר הוגן.

תהליך בניית אתר מכירות אינו פשוט כפי שהוא נראה. יש הרבה היבטים שצריך לקחת בחשבון והתהליך עצמו עלול לקחת זמן רב. אתה צריך לדעת מה אתה רוצה שהאתר שלך יעשה, איך אתה רוצה שהוא יראה ואיך אתה רוצה שהמבקרים שלך יחוו אותו.

יש הרבה דברים שצריך לעשות בבניית אתר מכירות כמו למשל לייצר התוכן, עיצוב, בניית היררכיה, כמובן שיהיה מותאם לדרישות דגוגל עבור תהליך SEO ועד הקמת פרופילים ברשתות חברתיות וכדומה.

אתר אינטרנט הוא הצעד הראשון בעסק המקוון שלך. אם אתה מחפש להקים עסק מקוון, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לרשום שם דומיין ולמצוא מקום לארח את האתר שלך.

השלב הבא הוא להבין איזה סוג אתר אתה רוצה וכיצד ישמש אותו. רוצים חלון ראווה למכירת מוצרים? האם אתה רוצה בלוג עם תוכן למבקרים? לאחר מכן, הגדירו את היעדים והקהל שלכם לפני עיצוב האתר.

לאחר שהחלטת על איזה סוג אתר אתה רוצה, הגיע הזמן לבחור איזה בונה אתרים יתאים לצרכים שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של בונים זמינים, אך לרובם יש תכונות ופונקציות דומות.

אתר מכירות הוא לא רק מקום לפרסם את המוצרים והשירותים שלך, אלא הוא גם המקום שבו אתה יכול לייצר לידים על ידי מתן תוכן בעל ערך לקהל היעד שלך. האתר שלך צריך להיות מעוצב על ידי אנשי מקצוע על מנת להשיג תוצאות טובות יותר ולהראות לעולם שאתה מוביל בתעשייה.

אתר מכירות הוא אתר שמוקדש למכירת מוצרים או שירותים. זה יכול להיות חנות מקוונת או אתר מסחר אלקטרוני. ישנם יתרונות רבים בהקמת אתר מכירות, אך לא כל העסקים צריכים אותו. אם אתה שוקל להקים אתר מכירות, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

איזה סוג עסק יש לך?

כמה זמן ומשאבים יש לך?

איך נראה התקציב שלך?

האם אתה רוצה למכור מוצרים פיזיים או מוצרים דיגיטליים?

האם אתה רוצה למקד ללקוחות באזור המקומי שלך או ללקוחות בינלאומיים?

אתר מכירות הוא מקום בו תוכלו לקדם את המוצרים והשירותים שלכם. זה רעיון טוב שלכל עסק יהיה אתר מכירות משלו.

אתר מכירות מוצלח צריך להיות:

– קל לניווט

– ברור, תמציתי ואינפורמטיבי

– מותאם למנועי חיפוש ומכשירים ניידים

התוכן הוא עמוד השדרה של כל אתר אינטרנט. זה הדבר הראשון שמבקר רואה וזה מגדיר מה הוא הולך לראות בעתיד. זה כל כך חשוב שגם כאשר אנשים מבקרים באתר עבור מוצר או שירות ספציפי, הם עדיין מבלים זמן רב בקריאת תוכן מאשר בהסתכלות במוצרים או בניווט באתר.

ישנן סיבות רבות מדוע תוכן הפך לחלק בלתי נפרד מכל אתר אינטרנט. כיום אנשים הפכו בקיאים ומתוחכמים יותר לגבי מוצרים ושירותים והם רוצים לדעת עליהם לפני קבלת החלטת רכישה. סיבה נוספת יכולה להיות שמנועי חיפוש כמו גוגל מדרגים אתרים לפי הרלוונטיות שלהם לשאילתת החיפוש, כך שתוכן רלוונטי באתר שלך יעזור לך לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש.

כמה עולה לבנות אתר מכירות?

אתר מכירות – אתר שנועד לייצר הכנסות לחברה. אתרי מכירות נוצרים בדרך כלל במטרה למכור מוצרים או שירותים. עלות בניית אתר מכירות תלויה בסוג העסק ובפונקציונליות שצריכה להיות לאתר. כמו: התכונות שאתה רוצה וצריך באתר שלך?, המורכבות של האתר שלך?, איזה סוג איחסון דרוש? בניית אתרי סחר מקצועיים יכולים להתחיל מ 10,000 וצפונה

כמה זמן לוקח הקמת אתר מכירות?

הקמת אתר אינטרנט היא תהליך מייגע שיכול לקחת ימים, שבועות ואפילו חודשים. הכל תלוי בכמה זמן ומאמץ אתה רוצה להשקיע בזה. אבל בעזרת בונה אתרים מקצועי, אתה יכול להקים את האתר שלך תוך זמן קצר.

השלב הראשון בהקמת האתר שלך הינו בחירת שם הדומיין עבור האתר שלך. אתה יכול לרשום שם דומיין לשנה אחת או לקנות אחד למשך 10 שנים שיעלה לך יותר כסף אבל יהיה שווה את זה אם אתה מתכנן להחזיק את האתר שלך לפחות כל כך הרבה זמן. לאחר רישום שם הדומיין, בחר את חבילת האירוח המתאימה לצרכים ולתקציב שלך.

החנות היא לא סוף הסיפור. השלב הבא לוודא שניתן למצוא אותו על ידי לקוחות פוטנציאליים, שהוא מושך יותר תנועה על ידי אופטימיזציה למנועי חיפוש ומדיה חברתית, ושאנשים יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים.

יש לבצע אופטימיזציה של החנות כך שניתן יהיה להגיע איתה ללקוחות פוטנציאליים. זה כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש ומדיה חברתית. זה גם אומר לוודא שהמשתמשים יכולים למצוא את המוצרים שמחפשים.

עלות בניית אתר מכירות היא גורם חשוב עבור עסקים רבים. זה יכול להיות קשה לקבל הערכה מדויקת לעלות, אבל יש כמה גורמים שיכולים לעזור לך לאמוד את המחיר.

חשוב לציין שעלות בנית אתר סחר ומכירות אינו כולל הוצאות שיווק אחרות. למשל קידום אתרים, פרסום בתשלום, שיווק ברשתות חברתיות וכו'.

הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון גודל העסק שלך ואיזה סוג אתר אתה צריך. אם אתה רק מתחיל עם עסק קטן או שיש לך חנות מקומית, זה יהיה זול יותר מאשר אם יש לך נוכחות מקוונת גדולה עם מספר מיקומים ומחסנים ברחבי הארץ.

אתר מכירות הוא אתר שנועד לעזור לאנשים לקנות מוצר או שירות.

ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן להקים אתר למכירת מוצר או שירות. שני הסוגים הנפוצים ביותר הם אתרי יצירת לידים ואתרי עסקאות. אתרי יצירת לידים מוקמים כדי לאסוף מידע מלקוחות פוטנציאליים, בעוד שאתרי עסקה מאפשרים ללקוחות לרכוש מוצרים או שירותים באינטרנט.

אתר מכירות הוא נועד לייצר לידים ומכירות עבור חברה. זה נוצר בדרך כלל עם מומחי שיווק ומעצבי אתרים מומחים באופטימיזציה של המרות. זה לא רק על הקמת דף נחיתה, אלא צריך להיות מעוצב בצורה כזו שהוא ימיר מבקרים ללקוחות.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לבנות אתר מכירות, והחשובה ביותר היא שהוא יעזור לך לייצר מכירות ולהגדיל את העסק שלך מהר יותר. הנה כמה מהסיבות האחרות:

– סביר שדף אינטרנט מעוצב ומותאם לחוויית משתמש ידידותית ידורג גבוה במנועי החיפוש

– אתה יכול לשלוט בתוכן באתר שלך – עיצוב האתר שלך יכול ליצור או לשבור את העסק שלך – האתר שלך ייראה כסמכות בענף שלך – ועוד.

יתרון נוסף שניתן לציין באתרי מכירות על פני חנויות רגילות הוא היכולת ליצור פרסונליזציה

היכולת ליצור התאמה אישית היא אחד ההיבטים החשובים ביותר באתר מכירות.

לאתר המכירות יש יכולת לזכור את העדפות הלקוחות ולהתאים להם תכנים. זה נעשה באמצעות קובצי Cookie ושיטות אחרות לאיסוף נתונים. הדבר מאפשר חוויה מותאמת לצרכי הלקוח.

יתרון נוסף בתהליך בניית אתר מכירות הוא היכולת לבצע בקלות ובנוחות קניות עתידיות

בתהליך בניית אתר אינטרנט, ישנם היבטים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון. אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא היכולת לבצע רכישות עתידיות 24/7. זהו אחד היתרונות הרבים שיכולים לבוא עם בניית אתר על וורדפרס.

תכונה חיובית נוספת של אתרי מכירות היא היכולת של הקונים להשאיר חוות דעת לאחר הרכישה

ביקורות הן כלי רב עוצמה עבור קונים ומוכרים. ביקורות יכולות לעזור לקונים לקבל החלטה טובה יותר בעת רכישת מוצר. הם גם עוזרים למוכרים להבין מה הלקוחות שלהם מחפשים וכיצד לשפר את המוצרים שלהם.

ביקורות באתרי מסחר אלקטרוני מגיעות בשתי צורות: ביקורות ציבוריות, אותן יכול כל אחד להשאיר, וביקורות פרטיות, המחייבות את הקונה בעל חשבון באתר. ביקורות ציבוריות בדרך כלל פופולריות, מכיוון שהן מאפשרות לאנשים שלא רכשו מוצר להשאיר את דעתם עליו.

ביקורות פרטיות מאפשרות לקונים פוטנציאליים לראות מה חושבים עליו אנשים אחרים שרכשו את המוצר לפני שהם רוכשים אותו בעצמם.

אתר מכירות נועד למכור מוצרים או שירותים. המונח "מכירות" אינו משמש להתייחסות לפעולת המכירה, אלא לתהליך ביצוע המכירות.

הצעד הראשון בבניית אתרי מכירות – לזהות את שוק היעד שלך ומה הם מחפשים. כמו כן, עליך לדעת מה יימכר באתר, וכן כיצד ישווקו מוצרים או שירותים אלו.

השלב הבא של בניית אתרי מכירות – לבחור פלטפורמה מקוונת שיכולה להתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלך ולהקל עליך להתאים אותה. הפלטפורמות הפופולריות ביותר הן WordPress, Shopify ו- Squarespace.

 

שיווק הוא מרכיב מרכזי בכל עסק. זה עוזר ליצור מודעות, להגביר את הכרת המותג ולבנות אמון עם הלקוחות. שיווק יכול לשמש גם לקידום מכירות.

קמפיין שיווקי מוצלח הוא כזה שיש לו מטרה ברורה בראש ולוקח את הזמן כדי לפתח אסטרטגיה יעילה להשגת יעד זה.

ישנם סוגים רבים ושונים של אסטרטגיות שיווק שניתן להשתמש בהן כדי להגיע ליעדים שלך, כולל פרסום בפלטפורמות מדיה חברתית, קמפיינים שיווקיים בדוא"ל, או אפילו שימוש בטקטיקות שיווק משפיעות כמו שימוש בסלבריטאים או בלוגרים שיש להם קהל עוקבים גדול באתרי מדיה חברתית כמו אינסטגרם או YouTube שבו הם משתמשים בתוכן של אנשים אחרים כדי לבנות עוקבים ועוקבים משלהם.

קידום ממומן ברשתות החברתיות

בעידן המדיה החברתית, נפוץ מאוד שחברות נותנות חסות לפוסטים ברשתות החברתיות על מנת לקדם את מוצריהן. תרגול זה קיים כבר זמן מה, אך רק לאחרונה נהיה פופולרי.

חברות מסוימות משתמשות באסטרטגיה זו כדי לייצר יותר לידים ולקוחות פוטנציאליים בעוד שאחרות עושות זאת כדי להגביר את המודעות למותג. הכל תלוי במטרות וביעדי החברה.

קידום אורגני בגוגל לחנות אינטרנטית

קידום אורגני בגוגל זו הדרך להגביר את הנראות של החנות המקוונת שלך על ידי יצירה ופרסום של תוכן שרלוונטי לענף ולנישה שלך.

דוגמה טובה לכך היא מאמר על אופן השימוש במוצר מסוים. אתה יכול להשתמש בו כדרך להראות לאנשים איך זה עובד או בשביל מה זה נועד, או שאתה יכול פשוט לדבר על היתרונות של אחד. ככל שתוכל לגרום לתוכן שלך משמעותי מהמתחרים, כך גדל הסיכוי שאנשים ישתפו אותו עם החברים והעוקבים שלהם.

קידום ממומן בגוגל לחנות אינטרנטית

שלהם. זוהי צורת שיווק בתשלום שבה אתה משלם עבור כל קליק על המודעה שלך. גוגל אדוורדס – מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ויש לו למעלה מ-80% מנתח השוק.

פרסום בגוגל אדוורדס יכול להתבצע בשתי דרכים:

1) פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שבו אתה משלם עבור כל קליק על המודעה שלך

2) מחיר לרכישה (CPA), שבו אתה משלם עבור כל המרה שמתרחשת כתוצאה מהפרסום שלך.

שיווק אורגני ברשתות החברתיות

הסוג הנפוץ ביותר של שיווק אורגני במדיה חברתית באמצעות שיתוף מאמרים וסוגים אחרים של תוכן שנוצר על ידי מישהו אחר. שיעור ההצלחה של שיתוף מאמרים בפלטפורמות שונות משתנה בהתאם לסוג, למעט לינקדאין, בעלת מספר השיתופים הנמוך ביותר, אך הכי הרבה מעורבות וטווח הגעה.

Magento היא פלטפורמת קוד פתוח והיא גמישה יותר מ- WooCommerce. יש לו גם מגוון רחב של תכונות. מצד שני, WooCommerce קל יותר להתקנה, שימוש והתאמה אישית. יש לו הרחבות רבות למטרות שונות, כך שתוכל ליצור עיצוב משלך מבלי להזדקק לכל כישורי קידוד.

חווית המשתמש היא המוקד המרכזי של כל אתר אינטרנט. חווית המשתמש קובעת אם מבקר יחזור לאתר שלך או לא. זה גם משפיע על שיעורי ההמרה ובסופו של דבר על הצלחת העסק שלך.

אם אתם רוצים לבנות אתר סחר, חשוב לשים לב לחוויית המשתמש לאורך כל התהליך. אתר סחר צריך להיות מעוצב מתוך מחשבה על שימושיות ועליו למשוך מבקרים עם העיצוב שלו.

העיצוב של אתר הסחר שלך צריך להיות פשוט ופשוט כך שמבקרים יוכלו למצוא בקלות את מה שהם מחפשים באתר שלך מבלי להסיח את דעתו על ידי אלמנטים אחרים בדף או לנווט בין דפים שונים שלא לצורך.

האינטרנט הינו מרחב צפוף. יש עוד המון אתרי מכירות מקוונים שקיימים הרבה יותר זמן משלך. בדרך כלל עבור בניית אתרים כבר ידוע מראש שיש לקוחות רבים, יותר תנועה ואמינות יותר ממה שיש לך.

חנות מקוונת מצליחה צריכה להיבנות על בסיס איתן של אמון ונאמנות עם הלקוחות. הדרך הטובה ביותר לבנות את הבסיס הזה היא להציע משהו שלא ניתן למצוא באף אתר אחר – מוצר או שירות ייחודי שבסיס לקוחות היעד שלך יאהב.

לעסק עם בעיית תזרים מזומנים לא כדאי לבנות אתר מכירות

עסק עם בעיית תזרים מזומנים לא צריך אתר מכירות. אתר מכירות משמש ככלי שעוזר לעסקים לייצר הכנסות על ידי מכירת מוצרים או שירותים. זה יכול לשמש כמקור הכנסה נוסף לחברה כדי לסייע בכיסוי ההוצאות שלה. עם זאת, זה יכול להיות גם יקר עבור החברה כי זה דורש עדכון מתמיד של תוכן ופרסום.

ממשק ניהול אתר הסחר תוכנן כך שיהיה קל וידידותי לשימוש בעברית. הממשק אינטואיטיבי ומכיל מספר תכונות המספקות את המידע הדרוש לניהול האתר.

האתר כולל בלוג, המספק מידע על מוצרים חדשים, אירועים ותכנים נוספים מהחברה. זה כולל גם מידע ליצירת קשר עם מחלקות שונות בחברה. סעיף זה מאפשר למשתמשים למצוא במהירות קישורים ליצור איתם קשר אם יש להם שאלות או משוב על האתר. האתר כולל גם קישורים לייצוא נתונים כגון לקוחות, הזמנות ומוצרים.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל אתר מכירות להיות מותאם בצורה מושלמת למכשירים השונים ורספונסיבית. המשמעות היא שהם צריכים להיות מסוגלים להסתגל לגדלי מסך שונים, כגון מכשירים ניידים, טאבלטים ומחשבים שולחניים.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

תמונה של WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל
WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל

בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל מזה כ-5 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל WebGold.

שתפו בקליק!

google
shlomi kostika
ספטמבר 29, 2022

קיבלתי שירות מעולה ויחס אישי לאורך כל תהליך בניית אתר סחר שלי. ממליץ בחום.

google
david ben hamou
אוגוסט 17, 2022

בונה אתרים מומלץ , שירות מקצועי, אדיבות הבחירה הנכונה שלי

google
Zeev Kazakov
פברואר 27, 2022

חברת בניית אתרים וקידום אורגני בגוגל, עם שירות נהדר, מקבל לידים איכותיים מדי יום, ממליץ בחום!

google
WTF Gaming
פברואר 21, 2022

שמחתי להכיר את חברת WEBGOLD וכמובן את נתנאל, שירות מצויין. מהרגע הראשון מרגישים שזה בית חם, ידע, מקצועיות, זמינות, שירות מושלם!!

google
מייל משרד
פברואר 17, 2022

קיבלתי שירות מקצועי, מהיר, בניית אתרים זה רק עם WebGold.

google
אורית כהן
ינואר 26, 2022

ממליצה בחום, שירות איכותי , מענה מהיר לפניות, מקצועי ביותר :)

google
Igor Mak
אוקטובר 25, 2021

קיבלתי אתר מקצועי מאוד, מעוצב בטוב טעם. האתר ממומן בגוגל ומקודם אורגני, כל יום כמות החשיפה גדלה. מאוד מרוצה מהשירות והעבודה. מומלץ בחום!

google
ברק שרעבי
מאי 21, 2021

שמח שבחרתי בכם לבניית אתר מדהים ושירות מעולה תודה ברה שהגדלתם לי את הפעילות העסקית שלי ממליץ לכולם

google
David Kazarel
מאי 20, 2021

בחרתי לבנות דרכם את האתר. חברה ממש נחמדים וסופר מקצוענים. היו זמינים וקשובים לכל שאלה נתנו מענה מקצועי.

google
Erik Rosen
פברואר 8, 2021

בניתי אצלם אתר מקצועי. קיבלתי שירות טוב, ליווי והסבר מקיף על קידום אורגני וממומן.