ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על קידום האתר. הברור ביותר הוא התוכן, בעוד שהשני יהיה מודעות. מודעות לא תמיד מועילות לאתר, במיוחד אם הן לא רלוונטיות או מסיחות את הדעת.
מודעות רלוונטיות הממוקמות באתר אמורות להשפיע על קידומו, כמו הגדלת ביקורים או עלייה בשיעור ההמרה. הסיבה לכך היא שזה נותן לאנשים מושג למה לצפות בעת ביקור באתר וגם כי זה נותן להם תמריץ לפעול כשהם רואים משהו שהם אוהבים.
מה גוגל אומרת על פרסומות באתר?
גוגל רוצה שתהיה למשתמשים סביבה איכותית. זה לא רוצה להסיח את דעתם מהתוכן שהם מחפשים.
גוגל יודעת שמשתמשים ישמחו יותר מחוויה ממוקדת מטרה באתר שלה, ולכן היא מגבילה את זמן הופעת המודעות באתר. אין הרבה מידע על איך זה נראה, אבל סביר להניח שגוגל לוקחת בממוצע 10 שניות בין כל מודעה ומוודאת שאין תוכן פלאש לפני ואחרי הסרטון.
לגוגל יש מדיניות קפדנית לגבי תוכן המודעות באתר שלה. החברה רוצה לוודא שעסקים מצייתים לחוקים ולתקנות אלו, ולכן יצרה תהליך מצוין שעל המפרסמים לעבור לפני שניתן יהיה לפרסם את המודעות שלהם בפלטפורמות של גוגל: Ad Review Program (ARP).
Above the Fold מה זה?
Above the Fold הוא מונח פרסומי לקטע באתר שמשתמשים יכולים לראות מבלי לגלול. מקור השם במדיה המודפסת, שבה חומרים מקופלים כדי שיהיה נוח יותר לקריאה, והוא נקרא Above the Fold מכיוון שחלקים אלו נראים כאשר פרסום מקופל לשניים.
גוגל הודיעה שמודעות כאלו ייחשבו לסיגנל שלילי. היא חילקה אותן לשלושה סוגים:
גוגל הודיעה שמודעות כאלה ייחשבו לאות שלילי. העדכון החדש של החברה אומר שכאשר אנשים מחפשים מילות מפתח הקשורות לנושאים רגישים, כמו שירותי הפלות, ייתכן שהם לא יראו מודעות בתשלום בראש תוצאות החיפוש.
גוגל מחלקת אותם לשלושה סוגים:
1) מודעות לתוכן רגיש: מודעות אלו יכולות לכלול תוכן הקשור להפלות ונושאים רגישים אחרים. העדכון החדש של גוגל אומר שכאשר אנשים מחפשים מילות מפתח הקשורות לנושאים אלו, כמו שירותי הפלות ומרפאות, ייתכן שהם לא יראו מודעות בתשלום בראש תוצאות החיפוש.
2) מודעות מדומיינים שלא אושרו: גוגל גם הודיעה שהיא תגביל את הגישה למפרסמים מאושרים מדומיינים "לא מאושרים" כדי להגן על המשתמשים מפני אתרים מזיקים או הורדות של תוכנות זדוניות.
גוגל הודיעה שמודעות כאלו ייחשבו לסיגנל שלילי. היא חילקה אותן לשלושה סוגים:
מודעות חודרניות – מודעות מטעות
מודעות הפכו לכלי חשוב עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם. עם זאת, מפרסמים החלו להשתמש בשיטות מפוקפקות על מנת לקבל יותר קליקים על המודעות שלהם. הסיבה לכך היא שהם רוצים להציג את המודעה הטובה ביותר האפשרית בחלק העליון של דף החיפוש, מה שמגדיל את הסיכוי שלהם לקבל עליה יותר קליקים. זה המקום שבו גוגל התערבה על ידי הצגת שינויים חדשים באלגוריתם שלה שידחקו את המודעות החודרניות, המטעות או המטעות הללו מדף החיפוש ויוודאו שהן לא יקבלו לחיצות.