לא בטוחים איך בונים אתר? אנחנו נסייע לך! ריכזנו את הדברים שחייבים להיות בכל עמוד באתר שלך, כדי שתוכל לבנות אתר שממיר. עם הדרכות שלב אחר שלב, תוכל ליצור אתר אינטרנט מעוצב להפליא תוך דקות ספורות.
מרכיבי חובה לעיצוב אתר מוצלח
עיצוב אתרים הוא לא רק תרגיל אסתטי. עיצוב האתר אינטרנט צריך להיות שיקוף תמציתי של החברה שהוא מייצג, להעביר מסר ברור ונוכחות מיתוגית חזקה ללידים נוכחיים ופוטנציאליים. ישנם אלמנטים מרכזיים בעיצוב אתרים שיכולים לעזור לך להגביר את התוכן המקוון שלך ואת השימושיות באתר.
סרגל הניווט:
סרגל הניווט הוא המרכיב החשוב ביותר בכל אתר אינטרנט, ולכן יש למקם אותו בחלק העליון או בצד שמאל של המסך.
תוכן:
התוכן צריך להיות מוצג בצורה ברורה ומובנית כך שיהיה קל לקריאה והבנה עבור המבקרים בכל המכשירים.
תמונת רקע:
ניתן להשתמש בתמונת רקע ליצירת זהות אישית יותר לאתר שלך, בהתאם לסוג העסק שאתה מנהל או מה שאתה מנסה למכור ללקוחות.
טיפוגרפיה:
טיפוגרפיה מעניקה לדף שלך אישיות על ידי הוספת סגנון גופן, גודל גופן, צבע גופן
ניווט ופריסה
תפריט הניווט בצד שמאל של האתר הוא אחד מסוגי התפריטים החשובים ביותר. זה צריך לכלול את כל הסעיפים שנמצאים באתר.
פריסה מתייחסת לאופן הפצת התוכן על פני דף או מסך. ישנן פריסות רבות ושונות לפריסה, חלקן פופולריות יותר מאחרות. יחס הרוחב-גובה, אורך השורות ומרווח השורות יהיו תלויים באיזו פריסה תרצה שתהיה לדף שלך.
מערכת ניווט היא דרך למשתמשים לנווט באתר או באפליקציה על סמך התוכן שלו במקום לגלול למעלה ולמטה בתפריטים או רשימות. ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות ניווט שיכולים לשמש מעצבים, לרבות תפריטי קרוסלה, סרגלי צד, ברים עליונים ותפריטי המבורגר. סוג מערכת הניווט שתבחר יהיה תלוי ביעד שברצונך להשיג.
ערכת צבעים ותמונות רקע
המטרה היא ליצור ערכת צבעים אסתטית ומתאימה לאתר. היסודות של תורת הצבעים משמשים ליצירת פלטת צבעים שדבקה באחת או יותר מהמטרות הבאות:
- צור זהות מותג מגובשת WEBGOLD
- צור היררכיה של חשיבות בדף
- הדגש אלמנט בדף
- הגדר מצב רוח או טון לאתר
- מנע "עייפות צבע" על ידי הוספת מגוון צבעים לאתר
שימוש נכון בתמונת כותרת חזקה כדי להגדיר את כוונת המשתמש
עיצוב אתרים הוא חלק חשוב בשיווק המוצר או השירות שלך. אתה רוצה לוודא שהאתר שלך לא רק נראה נהדר אלא גם מספק חווית משתמש נהדרת.
תמונת כותרת חזקה כדי לקבוע את הטון
תמונת הכותרת שלך צריכה להיות מעניינת ורלוונטית לתוכן האתר שלך, וגם בלתי נשכחת. כלל אצבע טוב הוא שתהיה לך תמונת כותרת חזקה שנותנת את הטון לאתר שלך, שאומרת למבקרים למה הם יכולים לצפות ממך. זה גם צריך להיות בגודל מתאים כך שהוא לא תופס יותר מדי שטח מסך או מאט את זמני הטעינה.
סרגל ניווט שמנחה את המבקרים ברחבי האתר שלך
סרגל ניווט מארגן דפי אינטרנט כך שאנשים ידעו היכן הם נמצאים ולאן הם הולכים, דבר שימושי במיוחד עבור אתרי מסחר אלקטרוני שיש להם הרבה מוצרים או שירותים שונים להציע.
מידע ליצירת קשר
יצירת תבנית טופס יצירת קשר שמתאימה לכל סוג של דף יצירת קשר באתר האינטרנט שלך. העיצוב פשוט ומינימלי, עם טופס הרשמה שמוצג במהלך העמוד. שדה האימייל יאוכלס מראש בכתובת האימייל שלך, כך שכל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין את שמם ואת ההודעה שלך לפני שליחתה. טופס יצירת הקשר כולל גם קוד HTML כך שתוכל להעתיק ולהדביק אותו בדף יצירת הקשר של האתר שלך.
שילוב מדיה חברתית מעלה את רלוונטיות ואיכות המוצר והשירות
שילוב מדיה חברתית מאפשר לעסק לתקשר עם לקוחותיו, כמו גם לקוחות פוטנציאליים, ומחזק את קשרי הלקוחות בכך שהוא מאפשר להם להגיב על מוצרים ושירותים.
שילוב מדיה חברתית צפוי להיות אסטרטגיית השיווק היעילה ביותר עבור עסקים קטנים המחפשים צמיחה. מחקר גילה שמודעות פייסבוק יעילות יותר מגוגל אדוורדס לעסקים קטנים מכיוון שהן זולות יותר ומספקות גישה ליותר אנשים מגוגל אדוורדס.
חווית משתמש לגלישה נוחה וקידום במנוע החיפוש של גוגל
עקרונות השימושיות לעיצוב אתרים הם קווים מנחים חשובים על מנת לוודא שהאתר קל לניווט, אינטואיטיבי וידידותי למשתמש.
ישנם שישה עקרונות עיקריים שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי ליצור חווית משתמש טובה באתר שלך.
- הגדירו בבירור את היעדים שלכם עבור הדף
- צור מבנה מידע מיטבי
- צמצמו למינימום אלמנטים המסיחים את הדעת
- ספק אפשרויות ניווט ברורות
- ודא שהתוכן זורם בצורה חלקה והגיונית
- בדוק אם יש שגיאות לפני הפרסום
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
קופירייטינג SEO הוא תהליך להבטיח שתוכן האינטרנט שלך נכתב מתוך כוונה לדרג עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות ולפתות את המחפשים ללחוץ על קישורים לאתר שלך.
אנשים רבים מודעים לכך שקופירייטינג SEO חשוב לדירוג במנועי החיפוש, אך רבים אינם מודעים לאופן שבו ניתן לעשות זאת ביעילות.
המציאות של קופירייטינג SEO היא שהכל עוסק ביצירת תוכן שיענה גם על מבקרים אנושיים וגם על קריטריוני הדירוג של גוגל.
קופירייטינג SEO התפתח עם השנים, עם דגש גדול יותר על יצירת תוכן עם ביטויי מפתח ספציפיים בחשבון עבור מילות מפתח עם תחרות נמוכה. מחקר מילות מפתח הוא מרכיב מכריע בקופירייטינג של SEO, מכיוון שהוא עוזר לזהות נושאים וביטויים בעלי תחרות נמוכה ורלוונטיות גבוהה.