פרסום בגוגל לעסקים לתוצאות מידיות בשנת 2024

תעשיית הפרסום של גוגל ובכלל משתנה כבר זמן מה, והשינוי הזה לא עומד להסתיים בקרוב. עם הצגת טכנולוגיות חדשות כמו AI, AR/VR וצ'אטבוטים, מפרסמים מתמודדים עם הרבה הזדמנויות חדשות.

כמה עולה קידום ממומן בגוגל?

גוגל אדס היא אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בעולם. זה נותן למפרסמים דרך להגיע לקהל היעד שלהם ולהראות להם את המוצרים או השירותים שלהם.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מודעות ב-Google Ads: מודעות טקסט, מודעות תמונה ומודעות וידאו. ישנם גם סוגים שונים של פורמטים של מודעות שבהם תוכל להשתמש כדי להתאים אישית את המודעות שלך. העלות תהיה תלויה באיזה סוג פורמט מודעה תבחר וכמה פעמים תרצה שהמודעה שלך תוצג ביום או בשבוע.

שיפור CTR בפרסום בגוגל – איך תכתבו מודעה שגורמת לגולשים להקליק

המטרה של כל קמפיין פרסום בגוגל היא לייצר קליקים. CTR או CTR הוא היחס בין מספר הקליקים וההופעות. זהו מדד מכריע עבור מודעות הפרסום השונות שכן מראה עד כמה המודעה שלהם יעילה.

פרסום בגוגל – איך בוחרים מילות מפתח?

בחירת שאילתות חיפוש היא חלק מכריע בכל קמפיין פרסום בגוגל. לא מספיק רק לרשום רשימה של מילים וביטויים. מחקר מילות מפתח הוא תהליך ההבנה מה אנשים מחפשים באינטרנט, וכיצד חיפושים אלה קשורים לעסק שלך.

השיטה הפופולרית ביותר למחקר ביטויים רלוונטיים היא באמצעות כלי שאילתות החיפוש של גוגל אדוורדס. כלי זה מאפשר לך לחפש מילות מפתח לפי מיקום, שפה וגורמים אחרים. זה יספק לך נתונים על חיפושים חודשיים משוערים, רמת תחרות והצעות מחיר מוצעות לקליק.

איך מערכת הפרסום של גוגל עובדת?

מערכת גוגל אדוורדס פועלת על ידי מיקוד שאילתות חיפוש רלוונטיות שאנשים מחפשים בגוגל. כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח אלו, מוצגות להם פרסומות שרלוונטיות לשאילתת החיפוש שלהם. המשמעות היא שאם מישהו מחפש "מזון לכלבים", יוצגו לו מודעות הקשורות למזון כלבים ולא לאוכל לחתולים.

המודעות ממוקמות משני צידי הדף או מעליו, תלוי היכן נקנו. ניתן למקד את המודעות גם על סמך מיקום או שפה המדוברת לפי מדינה או אזור.

פרסום עסק בגוגל – החזר השקעה ROI גבוה

פרסום בגוגל הוא דרך מצוינת להגיע לקהל שלך עם החזר גבוה על ההשקעה. החזר ה-ROI של פרסום בגוגל גבוה מכיוון שיש לו את מספר המשתמשים הגבוה ביותר.

נוכל לפרסם את העסק שלנו בגוגל על ידי שימוש במילות מפתח רלוונטיות לעסק שלנו, מה שיעזור לנו למצוא את הקהל המתאים לעסק שלנו.

מה זה החזר השקעה (ROI)?

עסקים משתמשים במדד ROI (Return on Investment) כדי לשפוט אם ההשקעה כדאית. זה הסיכוי שתרוויחו או במונחים מתמטיים תחזירו יותר ממה שהשקעתם. החזר ה-ROI הוא היחס בין כמה כסף אתה מרוויח לכמה כסף אתה מכניס. החזר ROI חיובי פירושו שפעילות מייצרת רווח – יותר כסף ממה שהוכנס במקור. ככל שהיחס הזה גבוה יותר, כך ההחלטה טובה יותר היה להשקיע.

פרסום באינטרנט: למה כדאי לעסקים?

האינטרנט הפך לאחד הכלים החשובים ביותר עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם. זהו מקום שבו הם יכולים למכור את המוצרים והשירותים שלהם, לפרסם אותם וליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלהם.

ישנן דרכים רבות שבהן עסקים יכולים להשתמש באינטרנט כדי לקדם את עצמם. הם יכולים לפרסם ב-Google Adwords או Facebook Ads. הם יכולים גם ליצור המלצות או ביקורות של לקוחות שהם מפרסמים באתרים פופולריים כמו Yelp או TripAdvisor. בנוסף, הם יכולים ליצור בלוג או אתר שבו הם מפרסמים מידע על החברה שלהם ומפרסמים תוכן שנועד למשוך לקוחות חדשים.

איך לפתוח קמפיין פרסום בגוגל בממשק החדש?

גוגל עדכנה לאחרונה את הממשק שלה למפרסמים. הממשק החדש יותר ידידותי למשתמש ומושך מבחינה ויזואלית. זה גם מאוד אינטואיטיבי וקל לשימוש, מה שאומר שלא צריך להיות מומחה בגוגל אדוורדס כדי ליצור קמפיין מוצלח.

שלב 1:

היכנס לחשבון Google AdWords שלך ולחץ על הכרטיסייה "מסעות פרסום" בצד ימין של המסך.

שלב 2:

לחץ על הלחצן "צור מסע פרסום" בחלק העליון של המסך או בחר "צור מסע פרסום" מהתפריט הנפתח תחת "מסעות פרסום".

שלב 3:

בחר "רשת מדיה בלבד", ולאחר מכן לחץ על כפתור "הבא". תראה עמוד בשם "בחר את קהל היעד שלך" עם שתי אפשרויות – מיקוד לפי מיקום או שפה. בחר אפשרות אחת ולחץ על כפתור "הבא" כדי להמשיך.

איך לבנות קהל ממוקד במערכת? (רימרקטינג)

רימרקטינג היא טכניקה חזקה מאוד שחברות משתמשות בה על מנת למקד ללקוחות פוטנציאליים שמתעניינים במוצרי החברה אך אולי לא ביצעו רכישה. המערכת אוגרת מידע על מבקרים אלו ומציגה מודעות הקשורות למוצרי החברה כאשר הם מבקרים באתרים אחרים. זה מאפשר ללקוחות לרענן את דעתם ואולי לבצע רכישה באתר החברה.

איך לבצע מחקר מילות מפתח יעיל וממוקד?

כדי לבצע מחקר מילות מפתח אפקטיבי, אתה צריך להבין מה הקהל שלך מחפש. אתה צריך לדעת באיזו שפה הם משתמשים וכיצד הם מחפשים דברים. אתה גם צריך לדעת באילו מילים אנשים משתמשים בעת חיפוש המוצר או השירות שלך.

לדוגמה, אם החברה שלך מוכרת מוצרי טיפוח ושירותי יופי, עליך להסתכל על מילות המפתח שבהן אנשים משתמשים בשאילתות החיפוש שלהם בגוגל כגון "מספרה הטובה ביותר בקרבתי".

שיפור שיעור המרה בפרסום – בניית עמודי נחיתה שמוכרים

דף נחיתה אפקטיבי צריך לכלול כותרת שמושכת את תשומת הלב של המבקרים, הצעה או מגנט לידים להמרת מבקרים ללידים וקריאה ברורה לפעולה.

דף נחיתה מעוצב יכול לשפר את שיעור ההמרה ב-200%.

בניית דף נחיתה אינה קלה כמו שזה נשמע. זה דורש הרבה מיומנות, יצירתיות וזמן כדי לעשות את זה נכון. יחס ההמרה של הדף יהיה תלוי במידת העיצוב של הדף ועד כמה הוא מעביר את המסר.

שיעור ההמרה תלוי בגורמים רבים כמו:

-עיצוב דף הנחיתה

-הקופירייטינג בדף הנחיתה (למשל, כותרות, כותרות משנה, נקודות תבליט)

-ההצעה בדף הנחיתה

-התוכן בדף הנחיתה (למשל, המלצות, ביקורות)

-כמה קל למבקרים למצוא את מה שהם מחפשים

כמה עקרונות וטיפים לבניית עמודי נחיתה מנצחים

דפי נחיתה הם דרך מצוינת להמיר מבקרים ללקוחות. ניתן להשתמש בהם למטרות רבות ושונות, כגון הגדלת שיעורי ההמרה, איסוף לידים והגדלת המכירות.

יש כמה עקרונות שעליכם להקפיד עליהם כדי לבנות דף נחיתה מוצלח:

– תשאיר את זה פשוט

– השתמש בכמות הטקסט הנכונה

– השתמש בכותרות ותיאורים ברורים

– כלול המלצות או תיאורי מקרה

– כלול כפתורי מדיה חברתית

השתמשו נכון בסוגי התאמת מילות מפתח שליליות

סוגי התאמה של מילות מפתח שליליות הם דרך רבת עוצמה לשלוט במיקוד המודעות שלך. הם מאפשרים לך לא לכלול מילים, ביטויים או אפילו נושאים שלמים במסע הפרסום שלך.

בעוד שחלק מהאנשים משתמשים בהם כדי למקד לקהל מסוים ולהגדיל את הרלוונטיות, אחרים משתמשים בהם כדי להימנע מהפעלת מודעות לא רלוונטיות. אם אינך רוצה שאף אחת מהמודעות שלך תופיע בנושא מסוים, ניתן להשתמש בסוג התאמה שלילי למטרה זו.

סוג ההתאמה השלילית הנפוץ ביותר הוא האפשרות "ביטוי מדויק". זה מאפשר לך לא לכלול מילים או ביטויים ספציפיים מלהופיע בעותק המודעה שלך ולהגיש הצעות מחיר עבור שאילתות חיפוש הכוללות מונחים אלה (בתנאי שהם כלולים גם ברשימת מילות המפתח).

השתמשו במעקב המרות

מעקב ההמרות הוא המפתח למסע פרסום מוצלח. זה אומר לך אילו פעולות הן היעילות ביותר ועוזר לך לבצע שינויים במסע הפרסום שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של כלים למעקב המרות שניתן להשתמש בהם כדי לעקוב אחר המרות. זה שעובד הכי טוב עבורך יהיה תלוי באיזה סוג אתר או אפליקציה יש לך ואיזה סוג המרות אתה רוצה לעקוב.

בצעו A/B טסטינג כל הזמן

בדיקת A/B היא דרך להשוות בין שתי גרסאות של משהו כדי לראות איזו מהן עובדת טוב יותר. במקרה של מודעות, מדובר בהשוואה בין שתי גרסאות שונות של מודעה כדי לראות איזו מהן מקבלת את התגובה הטובה ביותר.

ישנן סיבות רבות מדוע מפרסמים צריכים לבצע בדיקות A/B עבור המודעות שלהם. הסיבה הראשונה היא שזה עוזר לזהות אילו הודעות מהדהדות למשתמשים ואילו הודעות לא. הסיבה השנייה היא שזה יכול לעזור לזהות אילו פורמטים של מודעות עובדים טוב יותר מאחרים וכמה כסף יש להוציא על כל סוג של מודעה. הסיבה השלישית היא שזה יכול לעזור לחדד את אסטרטגיית המיקוד על ידי זיהוי אילו שאילתות חיפוש עובדות טוב יותר מאחרות באזורים או מדינות שונות.

לבחור אפשרות של הפרדת קמפיין מובייל קמפיין שולחני

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה.

עליך להיות מודע לעובדה שמסעות פרסום לנייד אינם יעילים כמו מסעות פרסום למחשבים שולחניים.

למעשה, על פי מחקר, שיעור ההקלקות במודעות לנייד נמוך ב-10% מאשר במודעות למחשבים שולחניים.

הסיבה לכך היא שאנשים משתמשים לעתים קרובות בטלפונים שלהם בזמן שהם בתנועה, כך שיש להם פחות זמן לקרוא את מה שכתבת במודעה שלך ויש להם סיכוי גבוה יותר פשוט להחליק אותו משם מבלי ללחוץ עליו.

אבל יש גם את הנושא של גודל המסך – עם מסך קטן יותר, אתה לא יכול להציג כל כך הרבה תוכן וזה הופך להיות קשה יותר לאנשים ליצור אינטראקציה עם המודעה שלך. לאנשים ליצור אינטראקציה עם המודעה שלך.

Ad Extentions – מה זה ואיך להשתמש נכון?

Google Ad Extensions הוא כלי המאפשר למפרסמים להוסיף מידע נוסף על המוצרים והשירותים שלהם ברשת המדיה של Google.

ניתן להשתמש בתוספי מודעות כדי לספק מידע נוסף על העסק שלך, הארגון שלך או המוצר שלך. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי לספר סיפור ארוך יותר על החברה או הצעת השירות שלך.

הרחבות למודעות הן הדרך המושלמת למפרסמים ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים וליצור לידים, וכל זאת מבלי לכתוב מילה אחת של עותק.

שפרו את נוסח המודעה שלכם כדי להגדיל CTR

הרבה אנשים משתמשים במילות מודעות כדי לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתה מקבל את שיעור הקליקים הטוב ביותר שאפשר. ניתן לעשות זאת על ידי שיפור ניסוח המודעה שלך והפיכתה לרלוונטית יותר לקהל.

להלן מספר טיפים כיצד תוכל לשפר את ניסוח המודעה שלך:

– היה ספציפי לגבי ההצעה שלך

– השתמש במילות מפתח שיעוררו עניין אצל הקורא

– כלול קריאה לפעולה

פרסום בגוגל לעסקים: אז על מה נדבר במדריך “קידום אתרים ממומן בגוגל”?

סוגי פרסומות: ישנם סוגים שונים של מודעות שתוכל להשתמש בהן עבור מסעות הפרסום שלך. שלושת הסוגים העיקריים הם:

– מודעות טקסט: אלו הן צורת המודעות הפופולרית ביותר ב-Google. הם מופיעים כקישור כחול בדף תוצאות חיפוש או כטקסט בחסימה של מודעות בדף אינטרנט. ניתן ליצור מודעות טקסט באמצעות עורך AdWords או באמצעות עורך טקסט ליצירת קוד HTML.

– מודעות תמונה: אלו הן צורת פרסום פופולרית נוספת בגוגל ומופיעות כתמונה ניתנת ללחיצה או כתמונה סטטית עם שכבת טקסט מעליה (המכונה "תמונה עם טקסט"). אתה יכול ליצור מודעות תמונה באמצעות עורך Adwords או באמצעות תוכנת עריכת תמונות כמו פוטושופ.

קידום אתרים ממומן בגוגל – מיידיות

בעידן הדיגיטלי, מפרסמים מודעים יותר לצורך להעביר את המסר שלהם בהקדם האפשרי. כתוצאה מכך פנו לקידום אתרים ממומן בגוגל.

קידום אתרים ממומן בגוגל הוא שיטת פרסום המאפשרת למפרסמים לרכוש שטחי פרסום באתרים שסביר שיגיעו אליהם לקוחות פוטנציאליים. המפרסם משלם עבור פרסומת במנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש את המוצר או השירות שלו ולאחר מכן מציג את המודעות שלו באתרים אלה.

סוג זה של פרסום הוא לרוב חסכוני יותר מסוגי פרסום אחרים מכיוון שהוא עולה פחות ומגיע מהר יותר לקהל היעד.

בנוסף, הפרסומות יופיעו לצד פרסומות רלוונטיות אחרות בדפי תוצאות של מנועי החיפוש, מה שגורם לה לבלוט על פני סוגים אחרים של מודעות תצוגה כמו מודעות באנר או מודעות וידאו.

שיווק בגוגל: בדיקת שוק

חברות רבות משתמשות בגוגל כדי לבדוק את הקמפיין השיווקי שלהן לפני שהן יוצאות משוגרות לאזורי הפרסום. הסיבה לכך היא שלחברות קל יותר לראות את תגובת השוק ולבצע שינויים בהתאם לפני השקה של הקמפיין השיווקי.

סעיף זה יבחן את השימוש בנתוני החיפוש של Google כדי לקבוע אם חברה צריכה להשיק מוצר או שירות חדש, או לשנות את אסטרטגיית השיווק שלה.

מה זה דירוג מודעה AdRank וכיצד גוגל מחשב זאת?

דירוג המודעה הוא מדד לביצועי המודעה בגוגל.

Google מחשבת את דירוג המודעה על ידי הסתכלות על הגורמים הבאים:

-האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח שלך להקשר של טקסט המודעה שלך

-האיכות והרלוונטיות של דף הנחיתה שלך להקשר של טקסט המודעה שלך

-מספר ואיכות המודעות המתחרות על אותה מילת מפתח או ביטוי מילת מפתח

AdRank הוא מדד שגוגל משתמש בו כדי למדוד את האיכות של פרסומת. הוא מחושב על ידי הכפלת שני ערכים: שיעור הקליקים (CTR) וציון האיכות של מילת המפתח. ככל ששיעור הקליקים גבוה יותר וציון האיכות נמוך יותר, דירוג המודעות גבוה יותר.

ציון האיכות הוא מספר מ-1 עד 10, שקובע עד כמה המודעות שלך רלוונטיות למה שאנשים מחפשים. כאשר אתם יוצרים את המודעה שלכם עם AdWords, גוגל מספקת אומדן של ביצועיה ביחס למודעות אחרות בדף.

הצעדים הראשון בקמפיין פרסום בגוגל – הגדרת מטרות, מדדי הצלחה וקביעת תקציב

מסעות פרסום הם נשמת אפו של כל עסק. הם גורם מכריע בהצלחת העסק שלך. אבל, לפני שתתחיל להפעיל את הפרסום של הקמפיין פרסומי, יש הרבה שאתה צריך לעשות כדי להבטיח שהוא יצליח.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להגדיר את המטרות ואת מדדי ההצלחה שלך. אתה גם צריך להגדיר תקציב של הקמפיין שלך ולזהות את קהל היעד שלך.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך הפרסום בגוגל עובד וכיצד הוא יכול לעזור להצמיח את העסק שלך, המשך לקרוא את המאמר הזה למטה!

פרסום בגוגל: 10 טעויות שעולות לכם הרבה מאוד כסף

פרסום בגוגל הוא אחת הדרכים החסכוניות ביותר לשווק את העסק שלך. זה גם אחד הקשים ביותר לעשות טוב. העלות הממוצעת לקליק בגוגל עלתה ביותר מ-50% בחמש השנים האחרונות והמגמה הזו לא מראה סימן להאטה.

להלן 10 טעויות שעליך להימנע מהן בעת פרסום בגוגל:

1) אין לך הבנה ברורה של הקהל שלך

2) הגדרת ציפיות לא מציאותיות לגבי כמות התנועה שתקבל מהמודעות שלך

3)את המודעה שלכם חשוב להעשיר עם כמה שיותר ביטויים ולא להגיע למצב של אי שימוש במילות מפתח, בכותרות ובדפי הנחיתה התואמים את המחפשים

4) אין מספיק תקציב לבדיקות ואופטימיזציה

5) ביצוע המודעות שלך ארוכות מדי

6) יש יותר מדי מודעות עם מסרים או תוכן דומים

7) שימוש בתמונות או וידאו לא רלוונטיים במודעות שלך

8) התמקדות רבה מדי במוצר או שירות אחד בלבד ולא מגוונת מספיק את המסרים שלך

2# קבוצות מודעות כלליות מדי

קבוצות מודעות הן חלק מכריע במסע הפרסום PPC. הם הצעד הראשון לוודא שאתה ממקד את הקהל שלך בצורה נכונה ושהמודעות שלך רלוונטיות עבורו.

עם זאת, ישנן כמה טעויות שאתה יכול לעשות בעת יצירת קבוצות מודעות אשר יעלו לך הרבה כסף. הטעות הראשונה היא יצירת קבוצות מודעות כלליות מדי. אם יש לך יותר מדי ביטויים, אז קשה לכתוב מודעה לכל אחת ויהיה קשה לדרג גבוה יותר בגוגל כי יש להן יותר מדי מתחרים בדף ה-SERP.

6# לא משתמשים במיקומים גיאוגרפיים

טעויות במיקום יכולות לעלות לך הרבה כסף. הנה כמה דוגמאות לטעויות שעליך להימנע מהן:

– לא משתמש במיקומים גיאוגרפיים

– לא משתמש במילות המפתח הנכונות עבור העסק שלך

– לא כולל את המטא נתונים המתאימים לרישום העסק שלך

– לא כולל תמונות וסרטונים

7# לא משתמשים בתזמון הצגת מודעות

תזמון הצגת מודעות הוא כלי חשוב המאפשר לך לתכנן ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך. מאמר זה ידגיש כמה טעויות שעלולות לעלות לך הרבה כסף אם אינך משתמש בתזמון תצוגת מודעות.

טעות 1: אי שימוש בתזמון הצגת מודעות

טעות 2: לא משתמש באופטימיזציה של הצגת מודעות

טעות 3: אי שימוש בהקצאה דינמית

טעות 4: אי שימוש במכסת תדירות

4# בזבוז כסף על ביטויים לא רווחיים

– לא לבזבז כסף על ביטויים לא רווחיים

השימוש במילות מפתח הוא קריטי לאופטימיזציה למנועי חיפוש. זה עוזר לדרג גבוה יותר ב-SERPs ולהיות יותר תנועה מכוונת לאתר שלך. שימוש במילות מפתח בתוכן שלך גם יקל על גוגל למצוא ולהוסיף לאינדקס את התוכן שלך, מה שיגדיל את הדירוג שלך עוד יותר.

– שימוש ביותר מדי שאילתות חיפוש

– שימוש במילות מפתח שגויות

– שימוש באותה מילת מפתח שוב ושוב

1# לא משתמשים במילות מפתח שליליות בתהליך פרסום בגוגל אדס

טעויות ב-PPC יכולות לעלות הרבה כסף. למד את הטעויות שאתה צריך להימנע מהן כדי לחסוך בתקציב שלך ולהפוך את מסעות הפרסום שלך ליעילים יותר.

מילות מפתח שליליות הן אחת התכונות החשובות ביותר ב-PPC. הם עוזרים לך להתמקד במה שאתה רוצה לקדם, תוך אי הכללה של מילים וביטויים לא רלוונטיים ממסע הפרסום שלך. מילות מפתח שליליות מעניקות לך שליטה רבה יותר על היכן המודעה שלך מופיעה וכמה היא עולה.

3# שימוש בהתאמה רחבה למילות המפתח

מילות מפתח בהתאמה רחבה הן הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות למסע הפרסום שלך ב-PPC. הם בזבוז כסף ויובילו לבזבוז זמן רב.

עליך להשתמש תמיד במילות מפתח בהתאמה מדויקת או במילות מפתח בהתאמה לביטוי במקום במילות מפתח בהתאמה רחבה. זה יהפוך את מסע הפרסום שלך לממוקד יותר וגם יחסוך לך הרבה כסף בטווח הארוך.

9# לא משתמשים בתוספי מודעות

מודעות קיימות כבר הרבה זמן, ואין זה מפתיע שאנשים עדיין עושים טעויות כשזה מגיע לשימוש בהן. מאמר זה יעבור על כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שנעשו במודעות, ומה אתה יכול לעשות כדי להימנע מהן.

טעות מס' 1: אי שימוש ב-Ad Plugs

זו אחת הטעויות הנפוצות ביותר שנעשות במודעות כיום.

אתרי אינטרנט נבנים לרוב ללא תקע פרסומות, מה שאומר שאין דרך לבעל האתר לייצר הכנסות מהאתר שלו.

אם אין לך תקע למודעות מותקן באתר שלך, אז אתה מפסיד הרבה הזדמנויות פוטנציאליות לייצור הכנסות.

טעות מס' 2: לא לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך

הטעות הנוספת שאנשים רבים עושים כשהם משתמשים במודעות היא לא לבצע אופטימיזציה להן בכלל.

המשמעות היא שהם לא מוודאים שהמודעות שלהם רלוונטיות לקהל שלהם, מה שמוביל למודעות מטעות או לא רלוונטיות שאנשים יתעלמו מהן.

5# הפניית מבקרים לעמוד נחיתה לא נכון

דף נחיתה הוא העמוד הראשון שהמבקרים רואים כשהם מבקרים באתר. זה המקום שבו אתה אמור לשכנע את המבקר שלך לבצע את הפעולה הרצויה.

טעויות בתחום זה עשויות להיות יקרות מאוד עבור העסק שלך. לדוגמה, אם יש לך קמפיין שיווקי ואתה מפנה אנשים לדף הנחיתה הלא נכון, הם עלולים לעזוב את האתר שלך מבלי לנקוט בפעולה כלשהי.

8# לא עוקבים אחרי המרות בצורה נכונה

בשנים הקרובות יחולו שינויים רבים בענף השיווק. אחד השינויים הגדולים ביותר יהיה מעקב המרות. עם הטכנולוגיה החדשה, קל יותר לעקוב אחר המרות ולראות אילו ערוצים עובדים הכי טוב עבור העסק שלך.

חלק זה דן כיצד מעקב המרות יכול לעזור לך לחסוך כסף בכך שהוא עוזר לך להתאים את אסטרטגיית השיווק והתקציב שלך על סמך מה שעובד עבור החברה שלך.

קידום אורגני או פרסום ממומן בגוגל אדס?

קידום אורגני הוא לא רק להראות את המוצר או השירות שלך בגוגל. זה כולל גם לראות את זה באתרים אחרים, פלטפורמות מדיה חברתית ואפילו במנוע החיפוש עצמו.

קידום אורגני הוא טבעי ואין לו עלות. הדבר היחיד שאתה צריך לעשות הוא לוודא שיש לך תוכן טוב ואתר העסק שלך מותאם היטב לקידום אתרים.

קידום ממומן על ידי גוגל יכול להתבצע באמצעות קמפיינים או מודעות בתשלום לפי קליק. הם יקרים יותר מהקידום האורגני אבל יש להם שיעור המרה גבוה יותר בגלל קהל היעד שלהם.

שיווק אורגני הוא סוג של שיווק שמסתמך על מפה לאוזן, המלצות וביקורות מלקוחות. יש לזה היתרון שהוא טבעי ואמינה יותר מצורות פרסום מסורתיות.

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

תמונה של WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל
WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל

בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל מזה כ-5 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל WebGold.

שתפו בקליק!

google
shlomi kostika
ספטמבר 29, 2022

קיבלתי שירות מעולה ויחס אישי לאורך כל תהליך בניית אתר סחר שלי. ממליץ בחום.

google
david ben hamou
אוגוסט 17, 2022

בונה אתרים מומלץ , שירות מקצועי, אדיבות הבחירה הנכונה שלי

google
Zeev Kazakov
פברואר 27, 2022

חברת בניית אתרים וקידום אורגני בגוגל, עם שירות נהדר, מקבל לידים איכותיים מדי יום, ממליץ בחום!

google
WTF Gaming
פברואר 21, 2022

שמחתי להכיר את חברת WEBGOLD וכמובן את נתנאל, שירות מצויין. מהרגע הראשון מרגישים שזה בית חם, ידע, מקצועיות, זמינות, שירות מושלם!!

google
מייל משרד
פברואר 17, 2022

קיבלתי שירות מקצועי, מהיר, בניית אתרים זה רק עם WebGold.

google
אורית כהן
ינואר 26, 2022

ממליצה בחום, שירות איכותי , מענה מהיר לפניות, מקצועי ביותר :)

google
Igor Mak
אוקטובר 25, 2021

קיבלתי אתר מקצועי מאוד, מעוצב בטוב טעם. האתר ממומן בגוגל ומקודם אורגני, כל יום כמות החשיפה גדלה. מאוד מרוצה מהשירות והעבודה. מומלץ בחום!

google
ברק שרעבי
מאי 21, 2021

שמח שבחרתי בכם לבניית אתר מדהים ושירות מעולה תודה ברה שהגדלתם לי את הפעילות העסקית שלי ממליץ לכולם

google
David Kazarel
מאי 20, 2021

בחרתי לבנות דרכם את האתר. חברה ממש נחמדים וסופר מקצוענים. היו זמינים וקשובים לכל שאלה נתנו מענה מקצועי.

google
Erik Rosen
פברואר 8, 2021

בניתי אצלם אתר מקצועי. קיבלתי שירות טוב, ליווי והסבר מקיף על קידום אורגני וממומן.