קידום אתרים אורגני בעברית או קידום אתרים SEO

קידום אתרים אורגני הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש האורגניים. זה כולל טכניקות כמו יצירת תוכן התואם למה שהמשתמשים מחפשים, בניית קישורים נכנסים ועוד.

קידום אורגני – הגדרה כללית

כדי שנוכל להבין את מהותו של קידום אתרים או קידום אתרים אורגני – נתחיל עם שיעור היסטורי קצר.

בימים הראשונים של האינטרנט למנועי החיפוש השונים היה הספיק שבעל האתר ישלב את מילות החיפוש בתוכן, מה שהוביל למעשה לשאילתות החיפוש שמציגות תוצאות לא רלוונטיות ולעלייה של מנוע חיפוש כמו גוגל על מנת שהאלגוריתם שלו היה נהדר.

קידום אתרים כיום יותר מתוחכם עם אלגוריתמים המשתנים כל הזמן. השינויים באלגוריתם מקשים על המשווקים לעמוד בקצב. השינויים הללו גם מקשים על סוכנויות השיווק לשמור על שביעות רצון הלקוחות שלהם, כי מה שעובד היום אולי לא יעבוד מחר.

קידום אתרים אורגני בעברית או קידום אתרים SEO

אז מה זה SEO והאם הוא שווה ערך של קידום אתרים בעברית?

קידום אתרים הוא ראשי תיבות אשר מייצגים אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תהליך של אופטימיזציה של תוכן האתר, עיצובו וגורמים אחרים על מנת לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט במנועי החיפוש. ישנם גורמים רבים שתורמים לרווחיות, אך ללא קידום אתרים, לא תהיה לך דרך לייצר תנועה לאתר שלך ולהגדיל את המכירות.

ישנן מגוון שיטות למצוא את האתר שלך גבוה יותר במנועי החיפוש; אלה כוללים שימוש במילות מפתח בעלות מספר גבוה של חיפושים, קישורים חוזרים מאתרים אחרים, שיווק במדיה חברתית ועוד.

שיעור המרה הוא מספר האנשים המבקרים באתר שלך ומבצעים רכישה חלקי מספר הביקורים באתר שלך. זהו מדד למידת היעילות שבה אתה ממיר מבקרים ללקוחות.

מעבר לשאלה "מהו SEO בגוגל?" – אנשים גם שואלים את עצמם איך עובד קידום אורגני (SEO) בקצרה?

מחלקת קידום אתרים בעברית היא חלק מכל חברה שיש לה אתר גדול מספיק כדי להזדקק לו. זהו פתרון פנימי כך שהחברה יכולה להיות בטוחה שהלקוחות שלהם מקבלים את העבודה האיכותית ביותר ושאתרי האינטרנט שלהם מקודמים בכל המקומות המתאימים.

באנגלית SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש וזה שונה בעברית. בעברית, "קידום אתרים" כלל לא נמצא במילים והביטוי מעולם לא היה קיים.

במשך הזמן הארוך ביותר, SEO היה נושא שהיה אפוף מסתורין ובלבול. יש הרבה מינוחים מבלבלים שאינם הגיוניים, אבל הכל מסתכם בדבר אחד: לגרום לאתר שלך לדרג גבוה יותר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

על מה אנחנו מדברים – קידום אתרים או על הביטוי SEO?

קידום אתרים בעברית הוא קיצור של Search engine optimization וכמו בשפות אחרות, הכוונה היא לוודא שקל יותר למצוא את האתר שלכם על ידי לקוחות פוטנציאליים באינטרנט.

גוגל שינתה את האופן שבו מתבצע קידום אתרים. עליית האלגוריתם של גוגל הקלה עליהם לדרג אתרים בלי צורך לעשות הרבה מאמץ טכני.

מהו הערך של קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא דרך לייעל את דפי האינטרנט שלך כך שימצאו אותם על ידי מנועי החיפוש. לא מספיק רק אתר מעוצב ושם דומיין אטרקטיבי. ישנם מספר גורמים שונים שנכנסים לתהליך קידום אתרים אורגני, כולל תוכן, מילות מפתח, קישורים, נוכחות במדיה חברתית ועוד.

קידום אתרים ממומן יכול להיות דרך מצוינת לדרג גבוה בתוצאות מנועי החיפוש של גוגל ולהניע תנועה לאתר שלך. זוהי טקטיקה שיווקית מצוינת עבור חברות קטנות שמחפשות להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהן בזמן קצר.

באנגלית המונח SEM מתייחס ל"שיווק במנועי חיפוש", זהו מונח שכמעט ולא נמצא בשימוש בעברית. המקבילה העברית למונח זה היא שיווק באינטרנט, אך גם היא מתייחסת לצורות שיווק אחרות כמו שיווק בפייסבוק.

קידום אתרים הוא תהליך של הגברת הנראות של האתר שלך בתוצאות של מנועי חיפוש אורגניים. הסוג הנפוץ ביותר של קידום אתרים נקרא "קידום אתרים אורגני". קידום אתרים אורגני, כפי שהשם מרמז, מתייחס לקידום תוצאות אורגניות שגוגל לא נותן להם דגש אליהן כאל פרסום. למעשה, בכל הנוגע לקידום אתרים באופן כללי, הרוב המכריע של הזמן והמשאבים מוקדשים לקידום מסוג זה.

מהו SEO לאתרים – מעבר להגדרת הביטוי קידום אורגני

קידום אורגני הוא טכניקת שיווק ארוכת טווח, בעלות נמוכה, המתמקדת בערוצים טבעיים שנצברו כדי להביא תנועה. קידום אורגני בגוגל הוא הבסיס של SEO וזה מה שאתה צריך לעשות אם אתה רוצה להגיע לדירוג הגבוה ביותר במנועי החיפוש.

לגוגל יש אלגוריתם שמחשב כיצד לדרג אתרים במנוע החיפוש על סמך מספר פרמטרים. אחת מהן היא סמכות האתר, שמחושבת על ידי ניתוח כמה אתרים אחרים מקשרים אליו.

האלגוריתם (זחלנים) של גוגל הוא מאוד דינמי, ובזמן קריאת שורות אלה ממש, סביר להניח שהשינויים והשיפורים השונים שנעשו בו הם על מנת לשמור על רלוונטיות לגולש. המשמעות היא שמידע באינטרנט עשוי להיות מדורג גבוה יותר או נמוך יותר על סמך מה שגוגל מאמינה שאנשים ימצאו בעל ערך בכל זמן נתון. האלגוריתם גם מתעדכן מעת לעת על מנת להילחם במנהלי אתרים שעושים פעולות שלא מקובלות לפי הכללים של גוגל.

אופטימיזציה למנועי חיפוש ושירותי שיווק אחרים באינטרנט חיוניים לכל עסק בתחום המסחר האלקטרוני. התהליך שלהם הוא לוודא שהאתר ממוקם בצורה כזו שמנועי החיפוש ידרגו אותו גבוה ובכל פעם שמישהו יחפש משהו ספציפי, האתר יעלה בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים הוא תהליך מסובך הכולל שני דברים עיקריים: On Pages, שהם הדברים שאתה יכול לעשות באתר שלך כדי לעזור עם SEO ו-Off Pages שהם הפעולות שאתה נוקט כדי לקדם את האתר שלך ממנו.

קידום אורגני בתוך האתר (On site)

קידום אתרים הוא נושא חם בימינו, כאשר משווקים ועסקים רבים תוהים כיצד הם יכולים לדרג גבוה יותר בגוגל. ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אחד היעילים ביותר הוא לשלב SEO On site בתוכן האתר שלך.

ביצועים טכניים הופכים חשובים יותר ויותר. אתרים בעלי מהירויות טעינה איטיות או שלא ניתן לצפות בהם במכשירים ניידים אינם מצליחים כל כך.

אתרים מותאמים למובייל הם כיום חובה לקהל הרחב. הם מציעים דרך נוחה וידידותית יותר לחקור תוכן בטלפון שלך.

גוגל פרסמה עדכון חדש לאלגוריתם שלה שיעניש אתרים שיש בהם תוכן מזויף באיכות נמוכה. המהלך אמור להיות מכוון לחוות תוכן, שהם אתרים שבהם עובדים בשכר נמוך מייצרים כמויות גדולות של תוכן על מנת לייצר הכנסות ממודעות.

היבט נוסף הוא מהירות האתר: התפתחותו של האינטרנט המהיר אכן הקל על חיינו ובלעדיו אתרים כמו, וימאו, יוטיוב לא היו יכולים להתקיים כלל, אך גוגל עצמה טוענת כי לפי הנתונים שברשותה, הממוצע האתר לא יכול להתמודד עם יותר מ-5MB/s של נתונים לטעינת עמוד.

מקדמי אתרים אמונים על הבאת תנועה לאתר, ובוני אתרים אחראים לפיתוח האתר עצמו. משימות אלו יכולות להיות מייגעות, אך בעזרת כלי אוטומציה, אתה יכול בדרך כלל לבצע את שתי המשימות בשבריר מהזמן שהיה לוקח לפני שנים.

צוות פיתוח אתרים וצוות הליבה של מפתחים אחראים על בניית האתר ותחזוקתו. מעצבי אתרים אחראים לעצב אתר אינטרנט באופן שיהפוך אותו לידידותי למשתמש. למנהלי אתרים מוטלת האחריות לתחזק ולנטר את האתר כדי לוודא שהוא פועל כראוי.

קידום אורגני מחוץ לאתר (Off page)

קידום אתרים הוא תעשייה שהתפתחה והשתנתה ללא הרף עם הזמן. השינויים האחרונים הם הוספת קידום אתרים חיצוני הכולל את כל הפעילויות שאנו מבצעים מחוץ לאתר שלנו כדי לקדם אותו. ישנם יתרונות רבים לקידום אתרים חיצוני, כגון היכולת לעבוד על פני פלטפורמות, בניית קישורים וקבלת ציטוטים מאתרים אחרים.

פרופיל קישורים של אתר הוא סימן ההיכר של הצלחתו באינטרנט. ככל שיש להם יותר קישורים, הדירוג שלהם גבוה יותר במנועי החיפוש. למרבה הצער, לאתרים רבים חסר בסיס חזק של גולשי קביים שיעזור להם להגיע לדירוג גבוה. פתרון לבעיה זו הוא רכישת קישורים, אך מנועי החיפוש זועקים מכך ועלול להוביל לתוצאות חמורות.

העניין בקידום אתר הוא שזה לא רק על קבלת קישורים, אלא על מציאת ההזדמנויות הטובות ביותר להשיג אותם. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת, קידום האתר שלך עוסק בקישור עם בלוגרים אחרים והקמת תשתית כלשהי באתרים חזקים שונים ברחבי הרשת.

האלגוריתם של גוגל שודרג כדי לעזור לזהות ולהעניש אתרים שמנסים לנפח באופן מלאכותי את דירוג החיפוש שלהם.

מצד שני, קשה להתווכח עם ההשפעה שיש לקידום החברה שלך בעזרת אסטרטגיית בניית קישורים.

בכל הנוגע ליצירת קישורים, אי אפשר להתווכח עם ההשפעה שיש ליצירת קישורים בקידום קידום אתרים. ברור שזה יכול להיות מסובך בגלל כמה עסקים מתחרים על הזדמנויות קישור. אם חברה אפילו קצת רשלנית, היא עלולה להיתקל בעונשים כבדים מגוגל או מנועי חיפוש אחרים.

קידום SEO – בין לבין

ישנן דרכים רבות להגיע לקהל היעד שלך ולפרסם את העסק שלך בדף הראשון של תוצאות החיפוש. דרך אחת היא להשתמש ב-Google לעסק שלי, המכיל פאנל נתונים לעסקים עם מידע על מיקום, פרטי קשר וביקורות. דרך נוספת היא יצירת תוכן ופרסום לרשת.

אז יש שיטה אחת שתמיד עובדת בוודאות?

תהליך הקידום האורגני הוא משימה מסובכת, גוזלת זמן ויקרה. זה דורש הבנה מעמיקה של קהל היעד וידע מעמיק על היבטים שונים של שיווק מקוון. תהליך הקידום האורגני לעסקים מקוונים הופך לקשה יותר ויותר מכיוון שצרכנים מבלים פחות זמן במנועי חיפוש כמו גוגל.

חברות מדיה צריכות להיות מודעים לסיכונים שהן לוקחות כדי לשמור על הדירוג שלהן. סיכון מוגבר יכול להוביל לתגמול מוגבר, אך ההפך הוא גם נכון.

לא משנה עד כמה מומחה SEO טוב הוא, העבודה שלו לעולם לא תהיה מושלמת. חשוב לזכור שהמוניטין המקוון של חברה יכול לחיות או למות בגלל איכות התוכן שלה. לכן חשוב למצוא מישהו שיש לו ניסיון ביצירת תוכן שיווקי שמניע תנועה אורגנית.

קידום אתרים עברית, איך ממשיכים מכאן?

אם אתה רוצה ללמוד ולהתמקצע לקדם אתרים בצורה אורגני בעצמך, אפנה אותך למדריך שלי לקידום אתרים (שבעצמו מתייחס להרבה מדריכים ממוקדים על קישורי nofollow וכו'). במידה ולא, אוכל לקדם עבורך את האתר שלך.

נשמח מאוד לשוחח ולראות אם אוכל לעזור לך בכלים השונים של חברת WebGold

השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

תמונה של WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל
WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל

בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל מזה כ-5 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל WebGold.

שתפו בקליק!

google
shlomi kostika
ספטמבר 29, 2022

קיבלתי שירות מעולה ויחס אישי לאורך כל תהליך בניית אתר סחר שלי. ממליץ בחום.

google
david ben hamou
אוגוסט 17, 2022

בונה אתרים מומלץ , שירות מקצועי, אדיבות הבחירה הנכונה שלי

google
Zeev Kazakov
פברואר 27, 2022

חברת בניית אתרים וקידום אורגני בגוגל, עם שירות נהדר, מקבל לידים איכותיים מדי יום, ממליץ בחום!

google
WTF Gaming
פברואר 21, 2022

שמחתי להכיר את חברת WEBGOLD וכמובן את נתנאל, שירות מצויין. מהרגע הראשון מרגישים שזה בית חם, ידע, מקצועיות, זמינות, שירות מושלם!!

google
מייל משרד
פברואר 17, 2022

קיבלתי שירות מקצועי, מהיר, בניית אתרים זה רק עם WebGold.

google
אורית כהן
ינואר 26, 2022

ממליצה בחום, שירות איכותי , מענה מהיר לפניות, מקצועי ביותר :)

google
Igor Mak
אוקטובר 25, 2021

קיבלתי אתר מקצועי מאוד, מעוצב בטוב טעם. האתר ממומן בגוגל ומקודם אורגני, כל יום כמות החשיפה גדלה. מאוד מרוצה מהשירות והעבודה. מומלץ בחום!

google
ברק שרעבי
מאי 21, 2021

שמח שבחרתי בכם לבניית אתר מדהים ושירות מעולה תודה ברה שהגדלתם לי את הפעילות העסקית שלי ממליץ לכולם

google
David Kazarel
מאי 20, 2021

בחרתי לבנות דרכם את האתר. חברה ממש נחמדים וסופר מקצוענים. היו זמינים וקשובים לכל שאלה נתנו מענה מקצועי.

google
Erik Rosen
פברואר 8, 2021

בניתי אצלם אתר מקצועי. קיבלתי שירות טוב, ליווי והסבר מקיף על קידום אורגני וממומן.