קידום אתר חנות הוא הצעד הראשון להציג את המוצר שלך ללקוחות פוטנציאליים בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
ישנן דרכים רבות לקדם אתר חנות, אך קידום אתרים הוא הפשוט ביותר. מאמר זה ייתן לך סקירה כללית של מה כרוך בקידום אתרים וכיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבורו.
קידום אתרי איקומרס: גרסת מובייל היא חשובה!
כששואלים אותי איך לקדם חנות בגוגל, אני תמיד מדבר על הנושא של קידום אתרים. באופן ספציפי, קידום האתר שלכם וכן חנויות מובייל.
בעידן החדש המשתמש במובייל, הופך להיות יותר ויותר חשוב לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר עבור סוג זה של לקוחות. על פי הנתונים הסטטיסטיים האחרונים, למעלה מ-70% מכלל המבקרים הם ממכשירים ניידים.
נקודות חשובות שבעלי חנויות צריכים לדעת אם הן רוצות לקדם את אתר המסחר שלהם עבור מכשירים ניידים:
אתרי מסחר מותאמים לסלולרי הם הזדמנות מושלמת לעסקים להגיע ללקוחות שלהם. העיצוב הטוב ביותר של אתרי מסחר לנייד צריך להיות מתמקד במעורבות והמרה מקסימאלית של לקוחות. מכשירים ניידים מסוגלים לעקוב אחר התנהגות גלישה באתר, ולכן חשוב לעסקים לבצע אופטימיזציה של האתר למעורבות לקוחות והמרות בנייד.
- בצע אופטימיזציה של מהירות אתר לחוויה הניידת.
- עדיף לשאוף לאתר רספונסיבי ולא לאפליקציה כי האתר יעבוד על כל מכשיר. גוגל גם ממליצה על זה מכיוון שזה ישפר את SEO בטלפון נייד.
- אל תשכח תכונות חשובות גם באתר הנייד שלך. זכור שייתכן שמשתמשים יצטרכו ליצור איתך קשר בצורה נוחה יותר מהמכשיר הנייד שלהם – אז נכון לשים את דרכי יצירת הקשר כמו מספר הטלפון בראש העמוד, אפשרות לשיחה מהירה בוואטסאפ, ופרטים אחרים עבורם כמו כפתורים שונים לשיתוף את התוכן שלך.
- קידום חנות וירטואלית אומר שהיא חייבת להיות קלה לגלישה ולקנייה. ההתמקדות צריכה להיות בנייד מכיוון שיותר אנשים משתמשים במכשיר הזה מאשר במחשב.
- אם השקעתם בתוכן עשיר – וודאו שזה לא פוגע בחוויית המשתמש ובמקרים מסוימים עדיף להסתיר את הטקסטים בגרסת הסלולר.
צרו גרסה מותאמת מובייל
קידום חנות באינטרנט עלה בפופולריות והוא כיום שולט בשוק הקמעונאי. המגמה של להוציא יותר כסף, זמן ומאמץ בקניות אינטרנטית כאן כדי להישאר. מספר, מגוון ואיכות המוצרים הזמינים לרכישה גדלו במהירות במהלך השנים האחרונות ובמיוחד בתקופת הקורונה.
אנשים רבים עדיין אוהבים לקנות בחנויות פיזיות. אחת הסיבות היא שהם מתגעגעים לחוויה ולעיתים קרובות רוצים לקנות מוצרים שאינם זמינים כרגע באינטרנט.
גוגל מאנדקסת לפי גרסת המובייל ולא דסקטופ
כיום, גוגל מדרגת את דפי האינטרנט בעיקר במובייל, ומתכננת להשתמש בגרסת המובייל של אתרים במקום גרסאות הדסקטופ. הרעיון הוא שבעתיד גוגל תיקח בחשבון את הביצועים שלהם במובייל, ולא בדסקטופ.
קניות במובייל הולכות ופופולריות וזו הסיבה שחשוב יותר ליצור גרסה ניידת של החנות מסחר שלך. ודא שהאתר שלך מותאם לחיפושים בטלפונים ניידים – אם לא, תפספס תנועה רבה מאנשים שמחפשים מוצרים. ואל תדאג לגבי גורמים אחרים עד שהאתר שלך יעבור אופטימיזציה מלאה.
חיפוש מהיר בגוגל יראה לכם שזה כמעט לא טרנד חדש. למעשה, זה היה נוהג נפוץ בקרב מומחי SEO מאז התקופה שגוגל החלה לבצע אופטימיזציה של האלגוריתמים ושיטות הדירוג שלהם כדי לדרג גבוה יותר אתרים ידידותיים לנייד ב-SERPs. והם יענישו אתרים שלא ניתן לגשת אליהם דרך מכשירים ניידים על ידי הורדת ערך הנקודות שלהם.
הקו המנחה של קידום אתר חנות: הכל על השולחן
במקרה זה גוגל סיפקה נתונים כדי להוכיח שהעדכונים מועילים למנהלי קידום אורגני, בניגוד לשינויים רבים אחרים שהם מבצעים ושומרים על שיטות הדירוג שלהם בסוד. על פי מחקר של חברת השיווק הדיגיטלי "בלו קורונה", אתרים שלא ביצעו את הוספתם למובייל לפני עדכון 2015, וככל הנראה לא היה להם מקדם אתרים מקצועי שהיה אחראי על התהליך המתמשך של קידום אתר חנות מסחר, נפגעו קשות ואיבדו יותר ממחצית מהתנועה שהייתה לאתר הזה.
בשורה התחתונה – אם אתם רוצים לעשות לקדם את החנות בעצמכם, עליכם לוודא שגם החנות שלכם מותאמת למובייל ולהשקיע בה כמה שיותר או אפילו יותר מהגרסה לדפדפנים שולחניים.
רוצים להבין עד כמה חשובה תאימות למוביל?
סמארטפונים נפוצים יותר מאי פעם, ו-2019 אינה יוצאת דופן. הלקוחות שלנו משתמשים בהם כדי לעשות הכל מקניית מקרר חדש ועד הזמנת אוכל למסיבה במשרד. אבל הם גם משתמשים בהם כדי ללמוד לקראת התואר שלהם בשיווק דיגיטלי. נתון זה של חברת אנליטיקה, קובע כי מספר החיפושים החודשיים הנעשים באמצעות טלפונים ניידים עלה הרבה יותר בהשוואה לשנים האחרונות והוא חסר תקדים. נתונים אלו יכולים להיות שימושיים כאשר בוחרים להשקיע בתחנת עבודה ניידת.
האתר לא מותאם למכשירים ניידים, כנראה שלא ידורג בעמוד הראשון של גוגל, כאשר 52.2% מכלל החיפושים ב-2018 וגם כיום בוצעו בטלפון הנייד. המשמעות היא שאם אתה לא מתאים את האתר שלך לדרישות גוגל ולגלישה ידידותית בנייד אסטרטגיית השיווק שלך לא תצליח לתפוס תאוצה, יש סיכוי טוב שהדף שלך לא יופיע בתוצאות החיפוש המובילות.
גוגל לעסק שלי
אם יש לך חנות פיזית ו/או יש לך מחסן מרכזי, רשום את המיקום שלך ב-Google לעסק שלי על מנת שלקוחות יוכלו להגיע אליך בקלות.
אלו תוצאות שתמצאו בגוגל מפות. לפעמים הם מושכים את העין אפילו יותר מתוצאות אחרות, וגוגל תעזור לך להגיע ליעד שלך ותיתן לך עדכוני ביצועים חודשיים.
מספור עמודים ואינדוקס נכון
קידום אורגני של חנות וירטואלית בגוגל הוא תהליך שדורש מעקב אחר אינדקס URL מתאים.
אם קטגוריה גדולה, ייתכן שתרצה לשים רק מוצרים מהעמוד הראשון בתור הדף הראשי. בדרך זו, גוגל יכולה בקלות להימנע מתוכן כפול.
סכמת אתר ופירורי לחם
כחלק מהתהליך הטבעי, סכמת אתר ופירורי לחם עוזרים לגולש למצוא את מה שהוא מחפש באתר שלך ולא רק זה גוגל יודע לבחון טוב יותר את היררכית האתר.
לדוגמה, בעת שימוש בסכמה ניתן להציג רשימה של מוצרים המציגים את הדירוג שלהם. פירורי לחם עוזרים לך לנווט בקלות בין העמודים והקטגוריות השונות באתר שלך.
המלצות גולשים, סמכות האתר ושיתופים
אתה משקיע מאמצים רבים בקידום החנות המקוונת שלך ולכן אתה תוהה – איך הלקוחות שלך מרגישים בזמן גלישה באתר?
אז זה פחות קשור ישירות לקידום חנות וירטואלית בתוצאות של גוגל, אבל המלצות הגולשים עוזרות להפוך את התוכן לאותנטי יותר וגם להניע את הגולשים לרכישה.
שלבו באתר אלמנטים של סַמְכוּת ואמינות
ראינו שעבור רוב האנשים, הרצון לקנות מחברה שירות לקוחות שניתן להגיע אליהם מבטיח שהמכירות יתרחשו. אז הצגת מספר טלפון (או קווי או סלולרי) עשויה להיות מועילה למרות שפחות אנשים מתקשרים ויותר שולחים וואצפ או דוא"ל.
מותגים
הצגת לוגו של המותגים מובילים בעמוד עוזרת ליידע את המבקרים שהם נמצאים באתר מהשורה הראשונה.
אפשרות להחזר כספי
יש סוחרים שכבר מציעים שירות מסוג זה, ועדיף לציין זאת בצורה בולטת באתר על מנת להבהיר זאת לגולשים. כדאי לציין משלוח חינם, הנחות והטבות אחרות.
אמון הציבור ושות’
נכון להוסיף לוגואים וסמלי אמון הציבור כדי לתת תחושה של אמינות ואותנטיות בעיני המבקרים.
תנו לגולשים אפשרות לשתף
ניתן להשיג קידום אתרים אורגני לחנות וירטואלית באמצעות שילוב של ערוצים חברתיים שונים. למבקרים תהיה הזדמנות לשתף כל מוצר שימצאו בפייסבוק, באינסטגרם, בטיקטוק וברשתות חברתיות אחרות בלחיצה אחת בלבד. הם סומכים על החברים שלהם יותר מאשר סומכים על משתמשי אינטרנט אחרים.
פעולות On Page עבור קידום חנות וירטואלית
אופטימיזציה On Page מתייחס בעיקר לעיצוב של אתר אינטרנט, לתוכן ולמהירות הטעינה שלו. אנשים מסוימים עשויים לכלול ביצועים טכניים, אך מכיוון שלמשתמש קצה זה יכול להיות קשה להבחין או לבדוק – ופשוט למען הסדר הטוב – נפריד ביניהם.
באילו אסטרטגיות מומלץ להשתמש כדי לקדם אתר E commerce בשנת 2022?
כשאנשים מחפשים מוצר או מידע מסוים, הם מחפשים אותו במנוע החיפוש של גוגל. הם מקלידים את מילת מפתח ומקבלים רשימה ארוכה של אתרי חנויות שמבטיחים שיש להם את מה שהמשתמש מחפש, נכון? המטרה שלך היא לבלוט ולגרום לאנשים להתעניין מספיק כדי ללחוץ על האתר שלך.
אופטימיזציה של עמודי האתר ל – SEO
כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך, עליך לערוך את הכותרות שלך (H1,H2,H3), לכתוב תגיות מטא ולבצע הפניות 301 במידת הצורך. חשוב גם לזכור שקידום אתרים אינו דבר חד פעמי. האלגוריתמים והעדכונים של גוגל משתנים ומתעדכנים כל הזמן ולכן יש צורך שלחברה איכותית לקידום אתרים שתהיה תחזוקת אתר מתמדת!
בניית אסטרטגיית תוכן לאתר
היבט חשוב בקידום אתרים אורגני הוא תוכן האתר. כותבי תוכן הם מומחים ויעברו על תוכן האתר, יבדקו אם יש לעדכן או למחוק תכנים או כמה דפים כדי להגביר את מעורבות המשתמש. מומחה בקידום אתרים בעל ניסיון בתחום יבדוק את המידע באתר החנות שלך, ויוודא שהוא רלוונטי לקידום.
חקר מילות מפתח
גוגל משתמשת במילים כדי להבין כיצד אנשים משתמשים בדפי תוצאות של מנועי חיפוש. חברות קידום אתרים יכולות להשתמש בכלי מחקר מילות המפתח של גוגל כדי לגלות באילו שאילתות משתמשים הכי הרבה. אחת המטרות שיש לנו לאתר זה היא שמשתמשים יוכלו למצוא מידע על העסק שלנו, ואז לראות את המוצרים. המשמעות היא שתוכן בדף הבית, במאמרי החברה או בבלוג שלך ישתמש במילים אלו כדי ליצור תוכן משכנע ומרתק שמייצג טוב יותר את העסק שלך.
התאמה טכנית של האתר לקידום
סריקת אתר מקיפה תכלול בדיקה כדי לוודא שהאתר שלך פועל בצורה חלקה במנועי החיפוש, יש לו מידע נכון על המוצר ואיפלו את שם המוצר והכל עדכני.
קידום חנות וירטואלית: איך לקדם חנות בגוגל?
קידום חנות וירטואלית הוא מאתגר מהסיבות הבאות:
- מקובל שאתרים גדולים יותר יוכלו למנף את SEO עבור אתר המסחר האלקטרוני שלהם. ניתן לעשות זאת באמצעות אופטימיזציה של מספר רב של דפים עם מילות המפתח וביטויי המפתח הנכונים.
- במקרים רבים חנויות מקוונות כוללות לא מעט טקסטים כפולים (בעיקר מפרטים טכניים) – מה לעשות, רוב בעלי החנויות מתעצלים ולא מייצרים תוכן מקורי (שזה גם מסוכן מבחינה משפטית וגם לא טוב לקידום בגוגל). נראה כי מעטים האנשים שמודעים לבעיה הזו ולאופן שבו היא משפיעה על דירוג האתר.
- אתרים בעלי עיצוב ומבנה שמקשים לרוב על הזנת טקסט.
- לא נדיר למצוא תחרות רבה בסוגים מגוונים של מבצעים בגוגל לחנויות דיגיטליות.
בלוג באתרי מסחר
בלוג או מאמרים הם דרך טובה עבור תהליך של קידום אורגני, אבל נכון להשלים גם עם טקטיקות קידום נוספות.
בלוגים יכולים להעשיר את החנות הוירטואלית במידע נוסף – עדכוני קידום מכירות, מאמרי מידע וחדשות כלליות על החברה שלך.
ניתן להוסיף את הבלוג לרשימת תפוצה, לשתף בעמוד הפייסבוק או להתריע על פוסטים חדשים ממנו בדפדפן וכך למשוך מבקרים חוזרים שסביר שירכשו מהאתר.
קידום אתרי חנות: איזה סוגי תכנים אפשר לשלב בבלוג של אתרי מסחר?
- לכתוב מדריכים שונים לרכישת מוצרים באתר – איך לעשות את זה נכון ומשתלם?
- לרשום על המוצרים הכי נצפים ונרכשים של מותג מסוים או קטגוריה מומלצת
- האם יש באתר מוצרי טרנדים מובילים לקראת הקיץ/חורף וכו’
- אילו מוצרים חדשים נכנסו לקולקציה במדפי החנות
- האם יש הוכחה ברשתות החברתיות למוצרים הנמכרים ביותר?
- להכין סירטוני וידאו עם סקירת המוצר – זה פשוט עובד!
- כדאי נכון וצריך להכין מדריכים בסטייל של “עשה זאת בעצמך”
טקסט מקורי ולא מועתק
אחד הקריטריונים שמוציאים אתרים מהדירוג בגוגל הוא טקסט מועתק. הטקסט חייב להיות מקורי ולא מועתק מאתרי חנויות אחרים או מאתר היצרן הישיר, כפי שעשו קמעונאים מסוימים. אם תעתיקו טקסטים מאתרים אחרים, גוגל תזהה אותם בקלות ועלולה לפגוע בדירוג האתר שלכם.
קידום חנות בגוגל – אבטחה של אתרי מסחר
קידום אתר חנות או קידום חנות וירטואלית קשה לעשות מבלי לדבר על אבטחה.
כאשר לקוחות מבצעים רכישה בחנות וירטואלית, האבטחה הופכת לבעיה. אתה צריך להכיר את אפשרות ההסדר כמו פתרונות ההסדר של טרנזילה, על מנת למנוע שפרטי לקוחות יועברו.
עם העלייה במתקפות סייבר נגד תאגידים וקמעונאים גדולים, הצורך באבטחת סייבר מעולם לא היה גדול יותר. חברות רבות בוחרות בחנויות וירטואליות כדי לספק חווית קניה בטוחה מבלי לדאוג לגניבה פיזית. החנויות הווירטואליות בטוחות יותר מכיוון שאין להן פריטים פיזיים בתצוגה, מה שאומר שהחברה לא צריכה לדאוג להפסדים פוטנציאליים שעלולים לנבוע מגניבה.
היסודות, וגוגל מורה שכל אתר, באשר הוא, צריך להפעיל פרוטוקול אבטחה SSL. היסודות חשובים כדי שהאתר שלך ידורג בגוגל. גוגל מפנה יותר ויותר אתרים לפרוטוקולי אבטחה SSL על מנת לדרג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש.
מעבר לכך, מדובר במספר היבטים שונים כולל יציבות השרת, אמצעי מניעה נגד ניסיונות תקיפה וגיבויים איכותיים. האפשרויות לשחזר בחזרה, לשלוט בשינויים בקבצים ולחסום כתובות IP מסוימות הן גם חלק חשוב.
רבים מהדברים לעיל תלויים באיכות השרת שבו מאוחסן האתר שלך.
קידום אתרי מסחר בעזרת שיפור עמודי קטגוריות אב ומשנה
אין חנות בלי לפחות כמה דפי קטגוריות ובדרך כלל גם תת-קטגוריות שמופיעות ברגע שמנווטים בתפריט עם העכבר או האצבע.
אחת הדרכים לעשות זאת היא להגביל את מספר הקטגוריות בחנות האפליקציות, אך ייתכן שזה לא מספיק. אולי זה גם רעיון טוב להוסיף עוד כמה קטגוריות כדי שמשתמשים יוכלו לחפש שתי מילות מפתח שונות, אם יש להם מילות מפתח שמשתלבות היטב יחד.
רוב האנשים כנראה לא יודעים את זה, אבל קטגוריה כמו 'נעלי הליכה וריצה' שילבה שני ביטויים. אבל מכיוון שרוב האנשים יודעים את ההבדל בין סוגי הנעליים האלה, הם לא הולכים לקנות רק נעלי הליכה או רק נעלי ריצה.
במקרה זה, ההצעה הטובה ביותר היא לפצל את הדף הזה לשני עמודים. זה יאפשר להימנע או למנוע את הסיכונים של קיום הרבה מוצרים דומים באותו עמוד ולוודא שאין הפרעה בזרימת התוכן.
גולש יראה בקטגוריות המשנה הללו את הפופולריות ביותר בחנות הוירטואלית שלו, וכעת הן ממלאות חלק מרכזי באסטרטגיית הקידום של גוגל.
אמינות האתר בעיני גוגל
מכיוון שקידום בגוגל הוא הדרך היחידה שבה עסקים קטנים יכולים לקבל תנועה, חשוב שמי שמשלמים לגוגל כסף יקבלו שירות איכותי. אחרי הכל, יש הרבה אתרים לא אמינים שם שגובים על תוכן ולא מספקים.
חשוב להיות מאוד ברור היכן אתה נמצא ומספר הטלפון שבו ניתן ליצור איתך קשר. אם במצב חירום אין זה סביר שלא ניתן לחשוף את הכיוון שנלקח למציאת אדם, השתמש בתיבת הדואר שלך או בשכונה הקרובה ביותר בה אתה מתגורר.
על מנת לגרום לאתר שלכם להיראות אמין, חשוב לכלול הוכחות חברתיות באתר עצמו. יש לזה גם היבט שיווקי מכיוון שעדויות עוזרות ללקוחות פוטנציאליים בכל החששות שיש להם.
לאמינות זו יש השפעה גם על רישומים מקומיים, ולכן היא חשובה מאוד לחנויות הפועלות הן פיזית והן וירטואלית.
דברים נוספים שיכולים להוסיף אמינות (אם כי לא בהכרח לגוגל) הם גלריית מותגים והדגשת מדיניות ההחזרות כחלק מהתבנית.
קישורים חיצוניים – אין קידום חנות וירטואלית ללא קישורים!
קישורים חיצוניים הם עדיין הלחם והחמאה של כל תהליך קידום חנות וירטואלית ו/או קידום אורגני בכלל, כך שגם כאן לא ניתן לוותר עליו. אני לא מכיר דבר כזה קידום אתרים מסחרי ללא בניית קישורים – לא באופן יזום או באופן טבעי (לעיתים רחוקות מספיק).
החלוקה צריכה להיות כך שיהיה קישור לדפי מוצר או לדפי קטגוריות.
ביצועים טכניים והתאמה למובייל
הביצועים הטכניים כיום מתמקדים בתאימות לנייד.
העיצוב למובייל צריך להיות מספיק קל כדי שהגולש יוכל להסתדר איתו, אבל עדיין להיות מספיק דומה לזה שבמחשב (לגולשים שנכנסים פעם מכאן ופעם מכאן)
אם אינך בטוח עד כמה פריסת האתר שלך יעילה במובייל, שהיא צרה יותר ויכולה להיות בעייתית, יש הרבה דרכים לגלות זאת. לדוגמה, מפות חום המציגות התנהגות גלילה בדף יכולות לעזור לזהות חלקים מהדף שהמבקרים באתר שלך עשויים שלא לבקר בהם מכיוון שקשה להגיע אליהם.
מלבד זאת, מהרגע שגוגל עברה לאינדקס Mobile First, ויתור על אלמנטים קריטיים כמו פסקאות טקסט בגרסת המובייל יגרום לכך שגוגל עשויה לדרג את האתר שלך נמוך יותר גם בחיפוש ממחשב כי הוא רואה רק את הגרסה הניידת .
מהירות אתרי מחסר
אתרי אינטרנט לנייד עלולים להיות איטיים בטעינתם – מאטים אותך בחייך האישיים והמקצועיים כאחד. ישנם שלושה גורמים עיקריים בלב הסוגיה:
- דפדפנים ניידים שאיטיים יותר לטעון דפים.
- חיבורי אינטרנט חלשים יכולים להאט את זמני טעינת הדפים.
- אתרים אלו דורשים שרת חזק יותר מכיוון שיש להם בסיס קוד כבד ויחסית יותר תמונות חסרות אופטימיזציה.
בדומה לבניית חנות חדשה, עליך לבדוק איזה ספק מתאים לעסק שלך לפני שתחליט עם מי לעבוד. כדי לקבל קצת פרספקטיבה על העניין, תסתכל על כמה מהפרויקטים האחרונים שלהם ונסה את מערכת ניהול התוכן שלהם.
במקרה שלטעינת החנות שכבר בניתם לוקח יותר מכמה שניות לנייד, הנה כמה דברים שתוכלו לנסות:
1. ניתן להשתמש ב-Web Vitals כדי לבצע ביקורת טכנית של האתר בו אתם שוקלים ותוכלו לראות האם יש אינדיקטורים אדומים שמראים שצריך לעשות עבודת אופטימיזציה.
2. יש כמה אלמנטים שיש לך שליטה עליהם, במיוחד תמונות. כפי שהוזכר קודם לכן, הקפד להפעיל אותם דרך המסנן Lossless; תמונת JPEG גדולה צריכה לשקול לא יותר מ-100 KB אפילו ברזולוציה של רוב מסכי הסמארטפונים.
3. חנויות מקוונות מהוות נטל כבד על השרת שלך, ולכן ייתכן שיהיה צורך בקבלת תוכנית אירוח ייעודית. כך או כך, החנות והאחסון בדרך כלל הולכים ביחד.
4. ניתן לטעון רק חלקים מהעמוד בזמן אמת (כמו בפיד ברשתות חברתיות), אך עדיין אמורה להיות לכם אפשרות לגשת לכל חלק בו.
אם אין לכם פיד כזה, עדיף לפשט את בחירת המוצרים בכל עמוד.
אבטחה
בעצם כל חברה כיום, וגם כל חנות, משתמשת ב-SSL כדי להגביר את האבטחה של האתר שלה. חשוב לגוגל לראות שליד כל הדפים באתר יש את הסמל הזה (המנעול הירוק) לפני שהם יכולים לדרג את האתר שלך היטב באינדקס שלהם.
עם זאת, זהו המינימום ההכרחי ובהמשך נראה מה עוד צריך לעשות לגבי חיזוק האבטחה.
תעודת אבטחה לא תמיד מספיקה כדי למנוע הונאות
SSL הוא תקן המשמש להצפנת מידע שעובר בין השרת לדפדפן. עם זאת, אם מידע רגיש כמו מספר כרטיס אשראי מאוחסן במסד הנתונים שלך, ודא שהוא גם מוגן היטב. אפשר כמובן לבטל את שמירת הכרטיס
כמו כן, ודא שיש לך אמצעים לאמת את זהות המזמין כדי למנוע הונאת אשראי. באתר של טרנזילה יש כמה עצות טובות בנושא.
אמצעי הגנה נוספים יכולים לכלול שירות אנטי-IP לרשימה שחורה, גיבוי שרתים במחשב מרוחק ואמצעי בקרה מוגברים. ככל שמערכת מותאמת אישית יותר, כך גדל הסיכוי שחברת פיתוח האתרים תכלול את ההגנות הללו. אם לא, ייתכן שניתן יהיה להוסיף את התכונות הללו באמצעות תשלום עבורן לאחר הגדרת המערכת.
קידום חנויות וירטואליות – הרחבה של קטגוריות באמצעות טקסטים
אם יש לכם חנות וירטואלית עם כמה עשרות קטגוריות עיקריות לכל היותר, אז כדאי להוסיף כמה משפטים על כל אחד מהמוצרים. התחל עם 'מוצרים בקטגוריה זו הם…', והקפיד גם לא למלא יותר מדי מילות מפתח. לדוגמה:
אני יכול להעיד על העובדה שיש מעט מאוד חנויות שעושות זאת במלואה, אולי מתוך חשש שהמוצרים שלהן יידחקו למטה. עם זאת, הם מפספסים קידום אתרים אמיתי עם הלך הרוח הזה. אני ממליץ לקחת את הסיכון.
חיזוק הקטגוריה מחזק גם את כל המוצרים מתחת לקטגוריה הזו.
בעיקרון, אם העדכון שלך לא ממשיך להיפתח (אותו AJAX), אתה יכול גם למקם את הטקסט למטה.
Open Graph – "תגי המטא של פייסבוק"
למרות שזה לא קשור ישירות עבור קידום אתר חנות שלך בגוגל, זה תמיד מועיל לדעת כמה מהטרנדים והדברים האחרונים שקורים במדיה החברתית.
כאן אתה מזין את היסודות של דף הפייסבוק שלך. זה כולל את שם הדף, תיאור ותמונת שער קשורה. זה גם מאפשר לך לבחור אם אנשים יוכלו למצוא את הדף שלך במנועי חיפוש או לא.