כבעל עסק ובעל אתר אני יודע שאתה לא מפסיק לראות מודעות ומאמרים המעניק לכם מידע וכלים פרקטיים על קידום עסקים באינטרנט. קידום במדיה חברתית, פרסום באינטרנט וקידום אתרים אורגני תורמים כולם להצלחה הכללית של חברה או עסק. מושגים אלו היו בעבר נחלתם של מומחים ואנשי פרסום. אבל בימינו? מילים אלו הפכו לנחלת הכלל בקרב בעלי עסקים, שלא לדבר על בעלי אתרים שהם שחקנים מרכזיים במרחב הדיגיטלי.
כדי להצליח בנוף העסקי של היום ולמשוך לקוחות חדשים, אנחנו צריכים לעשות מגוון רחב של צעדים וללבוש כובעים רבים. למרבה המזל, אנחנו יכולים להגיע לקהל שלנו על ידי עשייה בדיוק כמוהם – להיות איפה שהם נמצאים. כדי להשאיר את הלקוחות איתנו, חשוב לחשוב על מיתוג, בידול ושמירה תודעה גבוהה.
לרוב העסקים הקטנים-בינוניים בישראל אין מי שאחראי על שיווק, מכירות וכו' ורוב העסקים מוצאים את עצמם מעורבים בכל היבט אפשרי של העסק שלהם. לכן, אם כבר עשינו את המאמץ להשתלב קידום עסקים באינטרנט והצלחת העסק שלנו תלויה בנו – האם לא כדאי לנו להתחנך כיצד להפוך קידום קטן לטוב יותר? 2022 עדיין בקושי יצאה מהעריסה, ואנחנו צריכים להתקדם עם אסטרטגיית דיגיטל ופרסום שתגביר את העסק שלנו גבוה יותר.
אם אתה עדיין לא ממש טוב בקידום עסקים, יש לי כמה שיטות מעשיות שעשויות לעזור לך להבין את זה. הם לא ייקחו יותר מדי זמן, הם מוכחים ויעילים!
עסק קטן או עסק גדול? זה לא משנה כל עסק צריך אתר אינטרנט
עדיין יש אנשים שסבורים שאין צורך להחזיק אתר אינטרנט, אבל אלו הם בעיקר עסקים ללא נוכחות מקוונת או עסקים קטנים שאין להם משאבים לשיווק.
לגוגל יש מונופול ברור על תעשיית מנועי החיפוש – אין אופציות ריאליות אחרות. אם אתה רוצה למצוא מסעדה מומלצת, או לקנות ציוד ספורט, אתה הולך לחפש את זה בגוגל. אנחנו יודעים שגוגל לא מושלם, אבל כיום זה מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בישראל.
גם אם האתר שלך לא תמיד יהיה הדבר הראשון שלקוחות רואים – אתר זה הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר לחשוף ולקדם את המוצר או השירות שלך. אתה יכול לשלוט באיזה מידע הם רואים ומתי. אתה יכול גם לשפר את קידום האתרים על ידי שינוי תוכן למילות מפתח מיקוד שיניבו יותר תנועת גולשים.
אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך במרחב הדיגיטלי, אתה צריך בונה אתרים מקצועי שידע לבנות נכון ומקצועי את האתר שלך ם חווית משתמש מעולה. האתר צריך להיות מותאם לנייד – כן זה לא סוד, אני מעריץ גדול של וורדפרס! חלק מהאתרים זקוקים ליותר התאמה אישית או פונקציונליות מאחרים. אם זה המקרה שלך, אולי תרצה לשקול לבנות את האתר שלך גם בוורדפרס, אבל הקפד לקרוא את המאמר שלנו על איך לקדם אותו בגוגל.
בנוסף, אל תדאג! אתה תמיד יכול להרחיב את האתר שלך במידת הצורך. הדבר החשוב ביותר הוא שתהיה לך נוכחות מקוונת שתשמש ככרטיס ביקור דיגיטלי וממנה תוכל רק להתקדם.
ישנן מספר דרכים לקדם את העסק שלך בגוגל
קידום אתרים ממומן
מודל החשיפה דומה מאוד למודל של תשלום לפי קליק (PPC), אך במקום שמשתמשים ילחצו על מודעה, הם נחשפים אליה. המפרסם משלם עבור כל פעם שמשתמש צופה בקבוצת מודעות. לדוגמה, אם למפרסם יש שלוש קבוצות המודעות והמסע פרסום אמורים להופיע 1,000 פעמים בסך הכל, הוא ישלם X ש”ח לכל הקלקה או חשיפה תלוי בסוג הקמפיין.
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר האינטרנט ותוכן האינטרנט שלך כדי לשמור על הדירוג שלו בדף התוצאות של מנוע החיפוש. ניתן לעשות זאת באמצעות בניית קישורים, אופטימיזציה מחוץ לאתר ואופטימיזציה בדף. האחרון כולל מילות מפתח, מטא תגיות, כותרות, כותרות, תמונות וכו'.
השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם
קידום עסקים קטנים וגדולים להצלחה אינטרנטית
בעלי עסקים קטנים תמיד שואפים ליותר ולהקדים את המתחרים. זה נכון במיוחד היום עם כל השחקנים החדשים האלה בחוץ. עם קמפיין פרסום באינטרנט, אתה יכול לעזור לקדם את העסק הקטן שלך להצלחה. קידום עסקים קטנים השתנה עם התקדמות הטכנולוגיות השונות. כיום הם יכולים להוציא יותר כסף על שיווק דיגיטלי בהתאם לתקציב שלהם, ולקבל תמורה/מידה מיידית עבור המאמצים שלהם.
קידום עסקים בדיגיטל
יש הרבה רשתות חברתיות בחוץ, אבל ללינקדאין, טוויטר, יוטיוב, טלגרם, וואטסאפ וסנאפצ'ט יש לכולם אפשרויות פרסום. על מנת לייצר הכנסה ממפרסמים. בעולם הדיגיטלי אפשר להרוויח כסף גם בקמפיינים בפייסבוק לעסקים קטנים, בתקציב שיווקי של כמה אלפי שקלים בחודש. פייסבוק מחזיקה באינסטגרם וזה הופך אותה למתחרה לגוגל בעסקי הפרסום הדיגיטלי.
שיווק וידאו הוא אסטרטגיה מצוינת לפרסום שכן יש להם חשיפה גבוהה יותר לצופים שכן ניתן למצוא אותם באתרי הזרמת וידאו פופולריים כמו יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם. יצרני תוכן וידאו יכולים ליצור תוכן על המוצרים או השירותים שלהם ולשווק אותם בפלטפורמות השונות.
איך לקדם עסק קטן באינטרנט?
בתור התחלה, בעל עסק יכול לקדם אותו בעצמו על ידי קריאת מדריך או ספר כלשהו לאופטימיזציה למנועי חיפוש. ברגע שהוא הגיע לנקודה שבה הוא רוצה לעשות את זה בצורה מקצועית, בדרך כלל עדיף ללכת עם חברה מנוסה שתכין ותיישם זאת עבורכם. קידום עסק קטן באזור שלך נעשה בצורה הטובה ביותר באינטרנט, שכן המיקום הפיזי של העסק חשוב רק ברגע שאתה כבר במרחק קרוב ממנו. גם אם יש לך תקציב צנוע, תוכל למצוא את תוכנית השיווק הטובה ביותר עבור העסק שלך. יש הרבה אפשרויות זמינות אפילו עם תקציב נמוך כמו זה.
5 דרכים שבהן תוכל לעזור לקדם את העסק שלך בGoogle
אם אתה עדיין לא מקצוען בקידום אתרים, זה באמת לא כל כך קשה. ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט בזמנך הפנוי כדי להצליח בקידום האתר שלך בגוגל.
פתח עסק חדש (במידה ועדין אין לכם) בגוגל העסק שלי והתחל להופיע בתוצאות המוצגות לפי האזור שבו נמצא הגולש – הקפד לבקש מהלקוחות שלך לדרג אותך על מנת לחזק את הבחירה במותג שלך.
המטרה של שיטה זו היא לשמור על רעננות האתר שלך עם תוכן המשקף את מלוא רוחב התעשייה שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי העלאת סרטונים, תמונות ומאמרים על כל ההיבטים של התחום שלך. כך, מנועי החיפוש יכולים לדעת מה בדיוק מכסה האתר שלך ולדרג אותו בהתאם.
נוכחות חזקה במדיה החברתית חשובה לכל חברה בימינו. פלטפורמות המדיה החברתית שלך יכולות להניע תנועה לאתר שלך ולשפר את הנראות שלו במנועי החיפוש.
הוסף את כתובת האתר שלך לאתרי אינטרנט רבים ככל שתוכל בכל חומרי השיווק, כרטיסי הביקור ועוד. זכור שאתה יכול לערוך את "תוויות השדה" – אלו השדות שבהם תוכל להדביק את כתובת האתר שלך.
קידום עסקים קטנים באינטרנט
יש לנו תקציב קטן לפרסום, אז אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להשיג תנועה אורגנית. זה יכול להיות זול בהתאם לעסק שלך, אבל לרוב זה יביא לך 1000-2000 ש"ח בתעבורה חודשית. הוצאות כל כך הרבה על פרסומות של גוגל או פייסבוק פירושו שנוציא יותר מ-50 ש”ח ביום, מה שלא באמת יעבוד ברוב המקרים מכיוון שהם תחרותיים.
לסיכום
חברת WebGold מציעה לסוכנויות ולעסקים כאחד שירותי שיווק מקצועיים. אנו קיימים כבר מספר שנים עם שירות שתמיד שם את הלקוח במקום הראשון במגזרי תעשייה רבים. אם אתם מחפשים איכות, שירות ומקצועיות ויתרה מכך לדבר עם מישהו שיבין אתכן, שידבר בשפה שלכם הגעתם למקום הנכון.