אתרים המספקים תוכן באינטרנט מדורגים גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש. הם מדורגים גבוה יותר מכיוון שהם מכילים קישורים חיצוניים לאתרים אחרים הרלוונטיים לנושא, מה שמשאיר את דפי האתר הממוקד גלויים. קישורים חיצוניים גם עוזרים לאנשים למצוא מידע מהר יותר.
קישורים הם טקסט או תמונות גלויים בדף אינטרנט אחד שבהם אתה יכול ללחוץ כדי לדלג לדף אחר באותו אתר, או לאתר אחר. זה חשוב לקידום אתרים אורגני מכיוון שהוא עוזר לאנשים למצוא מידע מהר יותר וזה מה ששומר על התוכן שלך גלוי במנועי החיפוש כך שהאתר שלך ידורג גבוה יותר עבור מילות מפתח מסוימות.
כיצד קישורים חיצוניים תורמים לקידום האורגני?
קישורים תורמים לקידום האתר בצורה אורגנית ודירוגו בכך שהם עוזרים ליצור מערך מגוון של קישורים.
כדי שאתר ידורג טוב בגוגל, הוא זקוק לקישורים מאתרים אחרים. כמה שיותר מגוון יותר טוב שכן ישנם סוגים רבים של קישורים, כגון טקסט עוגן וקישור כתובת URL, שיכולים לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בגוגל.
קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר לאתר לצבור תנועה ולהפוך לפופולרי. קישורים חשובים לתהליך זה מכיוון שהם יכולים לעזור ליצור מערך מגוון של קישורים חיצוניים שיגדילו את הפופולריות של האתר שלך.
מהם 4 הדרכים להשיג קישורים חיצוניים?
הדרך הטובה ביותר להשיג קישורים חיצוניים היא באמצעות בלוג אורחים באתרים הרלוונטיים לעסק שלך.
זוהי דרך מצוינת להגדיל את תנועת האתר שלך ולקבל קישור נכנס לאתר שלך.
שיתופי פעולה
חלק מהתוכן נוצר על ידי עסקים אחרים, מומחים או רשויות (למשל, כותבים אורחים) ולאחר מכן מתפרסם באתר כדי ליצור קישורים חיצוניים.
פרסום מאמרי אורח
מאמרי אורח הם דרך לאתרים להגדיל את התנועה ולשפר את המוניטין שלהם.
חשוב שמאמרי אורח יספקו ערך ותהיה להם קריאה לפעולה בסוף. לדוגמה, אם הכתבה עוסקת במסעדה חדשה, היא צריכה לציין את הכתובת של המיקום ולכלול קישור לאתר האינטרנט שלה.
חלק מהאתרים מציעים תמריצים למאמרי אורח שיכולים לכלול ייחוס בדף הבית של האתר או קישור חזרה מחשבון המדיה החברתית של המחבר.
הופעה באתרי אינדקס
אינדקסים הם דרך מצוינת למצוא ולחקור אנשי מקצוע בתחומים שונים. האינדקסים שאנו מוצאים שהכי רלוונטיים לעבודתנו הם אלו הספציפיים לתחום העבודה בו אנו עוסקים.
שירות בניית קישורים
ישנם שני סוגים של קישורים שאנשים קונים, קישורים בתשלום ופוסטים אורחים. קישורים בתשלום נרכשים מבעלי אתרים תמורת תשלום. זוהי האסטרטגיה הנפוצה ביותר לבניית קישורים כרגע. פוסטים אורחים הם מאמרים שאתה כותב עבור מפרסמים בתמורה לקישור חזרה לאתר שלך או לפרופיל המדיה החברתית שלך.
יש אנשים שקונים גם שמות דומיין שפג תוקפם ומשתמשים בהם כחלק מאסטרטגיית בניית הקישורים שלהם. הם רוכשים שמות דומיינים שפג תוקפם, יוצרים תוכן חדש בדומיינים האלה, ואז שולחים אותם לספריות או מפרסמים קישורים לדפים שלהם באתרים אחרים כדי להחזיר את התנועה לאתר שלהם.
כמה כללים חשובים לפני רכישת קישורים חיצוניים
על מנת להימנע מעונש על ידי גוגל על קניית קישורים, האתר שממנו הקישור צריך להיות באיכות גבוהה. רכישות קישור צריכות להיות הדרגתיות ולא לבצע באופן מסיבי.
ישנם מספר כללים שעליך לעקוב אחריהם לפני רכישת קישורים חיצוניים. הראשון הוא האם האתר אמין או לא. אם אתה יודע שהאתר שלך לא אמין, אז אין טעם לרכוש קישורים ממנו. אתה יכול לקבל עונש על ידי גוגל על זה, מה שעלול להרוס את הסיכויים שלך לקבל דירוג טוב ב-SERPs בעתיד. שנית, אם אתם מתכוונים לרכוש קישורים חיצוניים, עשו זאת בהדרגה ולא בצורה מאסיבית בבת אחת!