פרסום ברשת החיפוש
אופטימיזציה למנועי חיפוש היא היבט חשוב באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. זהו תהליך של שיפור הנראות של אתר במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג, יאהו ואחרים .SEM או שיווק במנועי חיפוש הוא תת-קבוצה של SEOהמתמקדת בפרסום אתר האינטרנט של העסק באמצעות תוצאות חיפוש בתשלום.
קמפיין גוגל שופינג בתוצאות החיפוש
קמפיין שופינג בגוגל הוא דרך להציג את המוצרים שלך בתוצאות החיפוש של גוגל. זהו סוג של מסע פרסום PPC (תשלום לפי קליק) שבו אתה יכול להשתמש כדי לקבל תנועה לאתר שלך.
היתרונות של סוג זה של מסע פרסום הם שאתה יכול לשלוט בתקציב ולמקד רק למילות מפתח רלוונטיות בשונה משיטת קידום אורגני ששם יכולות לעלות עוד מגוון שאילות חיפוש רבות. אתה יכול גם להגדיר הצעות מחיר עבור מילות המפתח שברצונך לדרג עבורן, וזה מאוד שימושי כאשר אתה מנסה לדרג עבור מילות מפתח תחרותיות.
כדי שמסעות פרסום בגוגל שופינג יפעלו, חשוב שפרטי המוצר שלך יהיו מדויקים ומעודכנים באתר שלך. זה יוודא שלקוחות פוטנציאליים ימצאו את מה שהם מחפשים בקליק אחד בלבד – הגדלת שיעורי ההמרה וההכנסה בתהליך.
קמפיין Remarketing
רימרקטינג היא טכניקת שיווק המאפשרת לעסקים להציג מודעות בפני אנשים שביקרו בעבר באתר ע"י קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני.
זוהי דרך של חברות ליצור קשר עם הלקוחות שלהן בעזרת פרסום דיגיטלי. זוהי גם דרך מצוינת לעסקים להגדיל את המכירות ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים.
שיווק בגוגל של העסק שלכם על ידי פרסום ממומן ב Google Ads
פרסום ממומן ב-Google Ads, והיתרונות השימוש בו מעניק סוגי מודעות שונים.
גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים בעולם. ההערכה היא שכ-40% ממשתמשי האינטרנט משתמשים בו ביום נתון. עם קהל כה גדול, אין זה מפתיע שמשווקים מנצלים את ההזדמנות לפרסום המוצרים והשירותים שלהם בגוגל וכדאי שגם העסק שלכם יהיה שם.
המטרה בכל קמפיין שיווקי היא לגרום לכמה שיותר אנשים לראות את המוצר או השירות שלך. הדרך הטובה ביותר להשיג מטרה זו עם Google Ads היא באמצעות פרסום ממומן.
ישנם יתרונות רבים לשימוש בסוג זה של פרסום כולל:
- אתה יכול למקד את המודעות שלך על סמך מיקומים, דמוגרפיה ותחומי עניין ספציפיים
- אתה יכול להשתמש ב-Adwords Express המאפשר לך להגדיר מודעה ללא כל ידע על אופן הפעולה של מערכת הפרסומים של גוגל.
- אתה יכול ליצור מודעות מרובות עבור קבוצות או קהלים שונים ולאחר מכן להחליט איזו מהן מתאימה לך ביותר
פרסום ברשת המדיה – למי זה מתאים?
פרסום ברשת המדיה הוא דרך פופולרית עבור עסקים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. הוא יכול לשמש מגוון רחב של עסקים, החל מסטארט-אפים קטנים ועד לתאגידים רב לאומיים.
על מנת להשתמש בפרסום ברשת המדיה, חברות צריכות להתחשב בקהל היעד שלהן ובסוג הפרסומת שהן רוצות להפעיל. לדוגמה, חברה שרוצה לשווק את המוצר החדש שלה עשויה לרצות פרסומת שהיא יותר ויזואלית מאשר כבדה בטקסט.
שיווק בגוגל בעזרת קידום ממומן / PPC Google Ads
תוכנית אדוורדס היא פלטפורמת הפרסום של גוגל המאפשרת למפרסמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים. זוהי מערכת תשלום לפי קליק (PPC), כלומר המפרסם משלם רק כאשר המשתמש לוחץ על מודעה.
איך שיווק בגוגל עובד?
בחלק זה, נדון ביסודות השיווק בגוגל. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ליצור חשבון Google ולאחר מכן להגדיר את החשבון שלך עם כתובת Gmail. לאחר מכן עליך להוסיף את כתובת האתר שלך בתור פרטי הקשר של האתר שלך. כמו כן, עליך להוסיף את מספר הטלפון של החברה שלך וכן כתובת פיזית מדויקת עבור החברה שלך.
עליך גם לוודא שיש לך פרופיל Google+ ולאחר מכן לחבר אותו לחשבון האימייל שבו אתה משתמש לשיווק בגוגל. אתה יכול גם להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק, טוויטר או אינסטגרם כדי לקדם את העסק שלך גם באתרים אלה. אם אתה רוצה יותר עוקבים באתרים אלה, נסה להשתמש בתגי hashtags כגון #GoogleMarketingTips או #GoogleAdwordsTips
כיצד האלגוריתם של גוגל קובע מי יופיע ראשון?
האלגוריתם של גוגל הוא קופסה שחורה שלא נחשפת לציבור. מדובר באלגוריתם מורכב ומתוחכם שנמצא בפיתוח כבר שנים.
הגורמים שהאלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון כאשר הוא קובע מי יופיע ראשון אינם ידועים במלואם, אך בתהליך שיווק בגוגל ישנם כמה גורמים שאנו כן יודעים עליהם. לדוגמה, מנוע החיפוש לוקח בחשבון כמה אתרים אחרים מקשרים לאתר שלך, באיזו תדירות האתר שלך מופיע בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ובאילו מילות מפתח אתה משתמש בתוכן שלך.
כיצד מומלץ לנהל קמפיין PPC?
PPC הוא סוג של פרסום באינטרנט המאפשר למפרסמים לשלם עבור מיקום בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP) בגוגל. זוהי אחת הדרכים הפופולריות ביותר ליצור לידים באינטרנט.
ישנם גורמים רבים שקובעים את ביצועי מסע הפרסום PPC שלך. חלק מהגורמים הללו הם:
- סוג מילות המפתח שאתה בוחר
- האיכות והרלוונטיות של עותק המודעה שלך
- איכות דף הנחיתה
- התקציב שלך
שיווק עסקים בגוגל באמצעות קידום תוצאות מקומיות (Google My Business)
Google לעסק שלי הוא אחד מכלי השיווק החזקים ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. זה עוזר להביא יותר לקוחות לעסק שלך על ידי קידום תוצאות מקומיות.
עסקים יכולים ליצור דף של Google לעסק שלי ולהוסיף תמונות, סרטונים, ביקורות של לקוחות ומידע אחר על החברה שלהם. הם יכולים גם לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם בחיפוש Google, במפות וב-YouTube.
Google לעסק שלי עוזר לך:
- קבל ביקורות של לקוחות
- שתף תמונות של העסק שלך
- נהל את הנוכחות המקוונת שלך בחיפוש Google, במפות וב-YouTube
האם לקדם באופן עצמאי או עם מקדם אתרים?
התשובה לשאלה זו אינה פשוטה והיא תלויה במצב. אם אתה עסק קטן, אולי תרצה לשקול לשכור מקדם אתרים מקצועי. הם יכולים לעזור לך עם אופטימיזציה למנועי החיפוש שלך (SEO), מה שיעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בגוגל.
אם יש לך אתר שכבר עבר אופטימיזציה לקידום אתרים, אז אולי עדיף לשווק את העסק שלכם בגוגל באופן עצמאי. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר או על ידי רכישת מודעות ב-Google Adwords או Facebook Ads.
שימו דגש משמעותי על גלישה מטלפונים ניידים
כפי שאנו יכולים לראות, ישנן דרכים רבות ושונות לגלוש במכשיר נייד כעת, אך לכולן יש את היתרונות והחסרונות שלהן. הדרך הפופולרית ביותר לגלוש בסמארטפון היא באמצעות אפליקציית דפדפן כמו Safari או Chrome, שהיא גם הדרך הנפוצה ביותר עבור אנשים לגלוש במחשבים שולחניים. לעומת זאת, השימוש בקול שלך לחיפוש באינטרנט נוח יותר וניתן לעשות זאת בפחות מאמץ. שיטת גלישה זו מספקת את היתרונות הבאים: דרך קלה יותר למצוא מידע ודיוק משופר של החיפושים.
בנו קמפיין נפרד לביטויים המרכזיים בתחומכם
צור מסעות פרסום נפרדים עבור מילות המפתח והביטויים הקשורים לתחום שלך. לדוגמה, אם אתה רופא שיניים, עליך ליצור קמפיינים נפרדים עבור "רופא שיניים", "ניקוי שיניים" ו"כאב שיניים".
הסיבה העיקרית לכך שחשוב לעשות זאת היא כי זה יעזור לך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. כאשר אנשים מחפשים את מילות המפתח והביטויים הללו, הם ימצאו את האתר שלך בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל. אם אין להם מסע פרסום ספציפי עבור מילות המפתח והביטויים האלה, אז הם לא ידורגו כל כך גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.
מה החשיבות של SEO בשיווק בגוגל?
אופטימיזציה למנועי חיפוש או SEO הוא תהליך של אופטימיזציה של דפי אינטרנט כדי להבטיח שהם מדורגים גבוה בתוצאות מנועי החיפוש. זהו חלק חיוני מאסטרטגיית השיווק של גוגל מכיוון שזו הדרך הנפוצה ביותר להשיג תנועה לאתר שלך, במיוחד אם אינך משלם עבור פרסום.
קידום אתרים יכול להיעשות על ידי כל אחד ואינו דורש מיומנויות מיוחדות. זה כולל כתיבת תוכן מותאם, הוספת מילות מפתח למטא-נתונים של האתר שלך, לוודא שלאתר שלך יש מהירות טעינה מהירה ויצירת קישורים נכנסים איכותיים.
השתמשו בתוספי מודעות
תוספים למודעות הם דרך לקדם את התוכן, המוצרים והשירותים שלך. ניתן להשתמש בהם בכל אתר אינטרנט וניתן להטמיע אותם בכל פוסט.
ישנם שני סוגים של תוספים למודעות: הראשון הוא תוסף באנר, שבדרך כלל ממוקם בחלק העליון או התחתון של דף האינטרנט. השני הוא תוסף טקסט מוטבע, שבדרך כלל ממוקם בתוך הפוסט בדף אינטרנט נתון.
תוספים אלה למודעות שימושיים מאוד עבור סוכנויות דיגיטליות מכיוון שניתן להשתמש בהם כדי לייצר הכנסות ללקוחותיהם על ידי מכירת תוכן ממומן באתרים או בבלוגים שלהם.
שיווק בגוגל באמצעות קידום אורגני
תוספים למודעות הם דרך מצויינת להציג את המוצרים והשירותים שלך. ניתן להשתמש בהם בכל אתר אינטרנט וניתן להטמיע אותם בכל פוסט.
ישנם שני סוגים של תוספים למודעות: הראשון הוא תוסף באנר, שבדרך כלל ממוקם בחלק העליון או התחתון של דף האינטרנט. השני הוא תוסף טקסט מוטבע, שבדרך כלל ממוקם בתוך הפוסט בדף אינטרנט נתון.
תוספים אלה למודעות שימושיים מאוד עבור סוכנויות דיגיטליות מכיוון שניתן להשתמש בהם כדי לייצר הכנסות ללקוחותיהם על ידי מכירת תוכן ממומן באתרים או בבלוגים שלהם.
קדמו סרטונים שלכם באופן ממומן ב- Youtube !
Youtube הוא אחד מאתרי הזרמת הווידאו הפופולריים בעולם. זה גם מקום מצוין לקדם את הסרטונים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הוספת לוגו של נותן החסות על הסרטון שלך, או בעזרת פרסום למוצר או שירות.
אתה יכול לקדם את הסרטונים שלך בדרכים רבות ב-YouTube, אבל יש כמה שלבים בסיסיים שעליך לבצע. ראשית, עליך ליצור ערוץ Youtube ולהעלות אליו כמה מהסרטונים שלך. לאחר מכן, עליך לברר איזה סוג של מודעות זמינות ולבחור באחת המתאימה ביותר עבורך ועבור הסרטונים שלך. לבסוף, עליך לוודא שהמודעות מוצגות ב-YouTube כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח הקשורות למה שאתה מפרסם!
הכירו בחשיבות עמוד הנחיתה והשקיעו בו ככל יכולתכם
דף הנחיתה הוא הדף הראשון שמבקר רואה כשהוא מבקר באתר שלך. זה הסיכוי היחיד שיש לך לשכנע אותם להישאר באתר שלך או להירשם לניוזלטר שלך.
דף נחיתה טוב צריך להיות מעוצב עם קריאה ברורה לפעולה, כותרת תמציתית ואינפורמטיבית ועיצוב אטרקטיבי. זה צריך להיות מותאם גם למחשב שולחני וגם לנייד.
הביאו למקסימום את יכולת המדידה של ביצועי הקמפיין
הצלחת קמפיין פרסומי נמדדת לרוב בכמה אנשים הוא מגיע, כמה אנשים קונים את המוצר וכמה החברה מוציאה על פרסום. כל אלה הם מדדים המשמשים למדידת הצלחת מסע פרסום.
על מנת למקסם את יכולת המדידה של ביצועי מסע הפרסום, מפרסמים צריכים לחשוב גם על מדדים אחרים. לדוגמה, הם צריכים לקחת בחשבון אם קהל היעד שלהם קולט למודעה שלהם, אם הם מסוגלים להגיע לקהל היעד שלהם ואם המסר שלהם מהדהד אותם.
לסיכום שיווק בגוגל יש לו היתרונות רבות לא רק לעסק שלך אלא לכל עסק
את התוצאות שניתן לספק במנוע החיפוש של גוגל בשילוב מילות חיפוש רלוונטיות, האתר שלכם יתחיל להציג את התוצאות הטובות ביותר של לידים או מכירות לפי תחום העסק. את מילות המפתח נתאים יחד איתכם עבור העסק שלכם ע”י מחקר מתחרים ובחינת הסביבה בה הוא משווק. אנחנו יודעים עם ניסיון של שנים איך להפוך את המותג שלכם למשגשג הרבה יותר! אז למי אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום ונבנה לכם את האסטרטגיה המתאימה.