שיפור המרות באיקומרס – שיעורי המרה הם מדד חשוב עבור חברות מסחר אלקטרוני באתר שלכם. זהו הקצב שבו לקוח פוטנציאלי מבצע פעולת רכישה באתר האינטרנט שלך, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לרשימת הדוא"ל שלך.
ישנן דרכים רבות לשיפור יחס המרה באתר שלך. דרך אחת היא לייעל את תהליך התשלום על ידי מתן ללקוחות את כל המידע הדרוש מראש והסרת כל שלבים מיותרים. דרך נוספת היא להשתמש בטכניקות משכנעות כמו הוכחה חברתית, מחסור ודחיפות במסרים השיווקיים שלך כדי לעודד המרות.
שיפור יחסי המרה באתרי איקומרס והמסחר אלקטרוני
שיפור יחס המרות, או אחוז האנשים שמשלימים יעד כמו ביצוע רכישה,
הם מדד חשוב לכל אתר שמסתמך על מכירות. על מנת להגדיל את יחס ההמרה של הרכישות באתר, חשוב לדעת מה משפיע עליהם.
לדוגמה:
אם מבקר באתר עוזב את האתר שלך מבלי להשלים את הרכישה שלו ולעולם לא חוזר לאתר שלך,
הוא נחשב ל"לקוח נוטש וצריך לחשוב למה?".
למנהלי החנויות הווירטואליות ריכזנו עבורכם שורה של טיפים מקצועיים שיכולים לעזור לכם לשפר את יחס ההמרה באתר:
להקל את תהליך הרכישה ולהגדיל את אחוזי שיפור יחס המרה /מכירה:
הניסיון למצוא את הגודל, הצבע או הסגנון הנכונים יכול להיות אתגר
של כל מומחה CRO עם כל כך הרבה אפשרויות. תהליך הבחירה יכול להיות ארוך ומייגע. אתרי סחר מנסים להקל על תהליך הקנייה על ידי רישום פריטים דומים במקום אחד ומאפשרים ללקוחות למיין פריטים לפי מותג, מחיר, צבע ועוד.
זוהי דוגמה טובה למערכת בינה מלאכותית בתעשיית שירות הלקוחות. תהליך זה חוסך לבעל החנות זמן ואנרגיה בכך שהוא מאפשר ללקוח להשלים את הרכישה מבלי להמתין לנציג חי וכך ניתן לקבל מענה בכל שעות היממה.
הפרקטיקה המקובלת של העמסת מידע על הלקוח היא טעות גדולה. מחקרים הראו שלקוחות רוצים לדעת רק מה שהם צריכים לדעת.
התאמת האתר למכשירי מובייל:
לסמארטפונים יש השפעה משמעותית על הרגלי הצריכה שלנו.
הם יכולים לשמש כדי לעקוב אחר כמה זמן אנחנו מבלים באפליקציות שונות,
וגם להראות לנו אילו מהאפליקציות הללו נפוצות ביותר בחיי היומיום שלנו. מידע זה יכול לשמש ליצירת אסטרטגיה יעילה לניהול זמן.
יש הרבה דברים שהשתנו בהרגלי הצריכה שלנו בעשור האחרון. דוגמה אחת היא הזמנת פיצה דרך אתר אינטרנט.
אנחנו לא מתקשרים לסניף או מזמינים דרך המחשב אלא עושים זאת דרך אפליקציה בטלפון הנייד שלנו.
התאמת אתר היא אחת התכונות החשובות ביותר עבור קידום אתר חנות באינטרנט.
משתמשי סלולר הם כעת רוב משתמשי האינטרנט,
מה שאומר נושא יחס המרה באתר שלך ייפגע אם יש לך אתר אינטרנט שאינו מותאם לנייד.
סוגי הפריסה והעיצוב שתבחר עבור האתר שלך יכולים לשחק תפקיד גדול בקביעת הצלחתה של חוויית המשתמש במובייל.
בינך לביני, אני בטוח שאתה קורא את זה בטלפון שלך, נכון?
צרו מגבלת זמן:
כפי שכולנו יודעים, זמן הוא כסף וחשוב להיות מודעים לכמה זמן נשאר לכם להפקיד עסקה. ישנם אתרי סחר אבים המעדיפים להוסיף טיימר ספירה לאחור המיוחד שעוקב אחר זמן המסחר שלך. על מנת להפיק את המרב מחוויית המסחר שלך, חיוני להישאר בטופ של טיימר הספירה לאחור.
לדוגמא: “אם אתם מחפשים חבילת נופש אטרקטיבית במחיר סביר, שימו לב למבצעים אלו. הם זמינים ליום אחד בלבד, אז אנו ממליצים לך לפעול מהר!”
הטכנולוגיה שינתה את הדרך בה אנו רוכשים וצורכים את המוצרים שלנו. היום הכל דיגיטלי, נגיש וניתן לרכישה בלחיצת כפתור. אם גולש רואה מודעה למוצר ברשתות חברתיות או באינטרנט, הוא לא צריך ללכת לחנות כדי לרכוש אותו יותר.
לעתים קרובות יותר, צרכנים הופכים נבונים ויש להם את היכולת להשוות מחירים עם נותני השירות בעצמם. על מנת שעסק יצליח, חשוב שהוא יוכל לספק ללקוחות את המוצר שהוא מציג באתר גם הוא מציג "גזר" מכירה. הגזר יכול להיות משהו פשוט כמו מכירה אטרקטיבית שבסופו של דבר צריך לספק ללקוח.
הייתי אומר שלחץ זמן הוא דרך מצוינת לשפר כל קמפיין. אם יש לך זמן מוגבל לרכוש מוצר או שירות, תמיד יש יותר דחיפות ותמריץ לבצע את הרכישה. זה ייצור ביקוש מוגבר למוצר או לשירות שיוביל למכירות גדולות יותר.
הימנעו מיצירת התחייבויות מקדימות:
רוב האתרים המציעים שירותים בחינם יבקשו ממשתמש להירשם לרשימות תפוצה (ניוזלטרים). רשימות אלו הן הלחם והחמאה לאינטרנט, ומשמשות לכל דבר, החל משיווק ועד שימור לקוחות.
לדוגמה, אם ברצונך לבטל את הרישום לניוזלטר נתון,
ככל הנראה תידרש לספק את כתובת הדוא"ל שלך.
האם אתה יודע מה החלק הגרוע ביותר בעולם שיווק דיגיטלי? אלו החלונות הקופצים שצצים כל הזמן ומבקשים את המידע האישי שלך. למרבה הצער, זהו אחד החלקים המעצבנים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.
אנחנו נוטים לחשוב שגם חנות מסחר,
שרוצה להפוך אותך ללקוחות שלה, לא תרצה לחייב אותך (בשלב מסוים) לקבל ממנה תוכן שיווקי. על אחת כמה וכמה, בטח לא לפני שהיא בכלל נתנה לך שירות.
אז אם אתם מנהלים של חנות איקומרס, אנו מציעים לכם לשנן את הכלל הבא:
בקשת המלצות מלקוחות הופכת נחלת העבר עבור חברות רבות.
הכוח של המלצות לקוחות כבר מבוסס היטב וכעת הוא מוחלף ברעיון שחשוב יותר לזכות באמון הלקוחות שלך מאשר שהם יספקו אותו.
אם תפעלו לפי "רוח המפקד" ותגדילו את כמות המשחק,
תוכלו למנוע פגיעה מיותרת בשיעור ההמרה של האתר שלכם. בנוסף, אם תציגו אפשרות ידידותית ולא מחייבת להצטרף לרשימת התפוצה שלכם,
הסיכוי שאנשים יסכימו להצטרף יגדל.
רוצים גם אתם להגדיל את יחס ההמרה באתר שלכם עוד היום? בעזרת שיטות חדשניות ומתקדמות כל אתר איקומרס יוכל להגדיל עבורכם את יחס ההמרה באתר שלכם. כמובן שאנחנו לא לוקחים כל אתר איקומרס ויש לנו את הדרישות בהם האתר צריך לעמוד כמו: בנוי על פלטפורמת וורדפרס כמות טראפיק ממומנת או אורגנית של מינימום 1500 כניסות בחודש ועוד… חושבים שזה יכול להתאים לכם? צרו קשר!