מאמר זה הוא אוסף של 7 כללים מומלצים לעבודת SEO. זה נועד לעזור לך לקבוע את סוג תוסף הכרום המתאים ביותר למטרות שלך.
השתמש בכלי Page Speed Insight של Google כדי לבדוק את זמן טעינת דפי האינטרנט
הכלי Page Speed Insight של Google חושף את זמן הטעינה של דף האינטרנט שלך. כמה מהיר האתר שלך?
לא משנה כמה התוכן שלך מעוצב או כתוב היטב, אנשים יעזבו את הדף שלך אם ייקח יותר מדי זמן להיטען. העסק שלך יכול גם לאבד עד 37% מההכנסות הפוטנציאליות שלו בגלל מעורבות מופחתת.
הכלי Page Speed Insight של Google מהיר, ללא כאבים וקל לשימוש. זוהי רק אחת מדרכים רבות שבהן תוכל לבצע אופטימיזציה של ביצועי הדף שלך כך שייטען מהר יותר במכשירים ניידים.
השתמש כעת בכלי Page Speed Insight של Google כדי לגלות באיזו מהירות דף האינטרנט שלך נטען במכשירים ניידים!
הוסף אלמנט קישור rel=canonical לבעיות תוכן כפול
גוגל יצאה לפתור בעיות תוכן כפול על ידי פרסום אלמנט קישור קנוני חדש.
אם אתה רואה רישומים כפולים בתוצאות Google שלך, אתה לא לבד. כפילויות מתרחשות בדרך כלל כאשר מנהלי אתרים משתמשים בכתובות URL ידידותיות למנועי חיפוש באתר שלהם, אך עלולות להתרחש גם כאשר הם לא עושים זאת.
אלמנט הקישור החדש rel = canonical מאפשר לך להגדיר בבירור איזו גרסה של האתר שלך היא הגרסה המקורית והסמכותית ויש להוסיף אותה לאינדקס בתוצאות החיפוש.
יישם את כלי מנהל האתרים החדש הזה וחסוך מעצמך עונשים שעלולים להיות חמורים!
השתמש בסימון סכימה כדי לשפר את דירוג הדפים
בעיה: המשתמשים לא תמיד יודעים מה הם מחפשים, והתוצאות עלולות להיות מטעות. עם יותר מ-4.5 מיליארד דפי אינטרנט וטריליוני שילובים, קשה למצוא את מה שאתה מחפש. גם כשאנחנו מוצאים את מה שאנחנו מחפשים, אנחנו נשארים עם רשימת כביסה של תוצאות ולא יודעים איזו מהן הכי מתאימה לנו.
פתרון: השתמש בודק סכימה כדי לשפר את דירוג הדף שלך ולמקד מילות מפתח רלוונטיות לשאילתת החיפוש שלך! בודק סכימה יעזור לך ליצור דפי אינטרנט בעלי רלוונטיות גבוהה לשאילתת החיפוש של המשתמש. ככל שהתוכן שלך רלוונטי יותר, כך דירוג הדף שלך יהיה גבוה יותר, מה שייתן לך יתרון על פני מתחרים ב-SERPS!
השתמש במילות מפתח ב-URL ככל האפשר
אולי אתה לא חושב שכתובת האתר היא חשובה, אבל היא בעצם כן! לקוחות מסתכלים לעתים קרובות על כתובת האתר לפני שהם נכנסים לאתר שלך כדי לראות אם היא משקפת את מה שהם מחפשים.
בעזרת הכלי הזה תוכל לנתח את כתובת האתר שלך ולוודא שהיא מותאמת ללקוחות למצוא את האתר שלך! הוא מספק הצעות רבות כיצד להפוך אותו לידידותי יותר למנועי חיפוש. אתה יכול גם להשתמש בתכונת ניתוח מילות המפתח כדי לקבל סיוע נוסף כיצד תוכל לכוונן את כתובת האתר שלך.
פתרון: אם אתה משתמש במילות מפתח בכתובת האתר ככל האפשר, למבקרים יהיה קל יותר למצוא את מה שהם מחפשים מבלי ללחוץ על האתר שלך. בדרך זו, הם יכולים להישאר באתר שלך ולחקור אפילו יותר!
הוסף סימון נתונים מובנה לאינדקס על ידי Google, Bing ו-Yahoo! מנועי חיפוש
בעיה: המצב הנוכחי של האינדקס אינו מושלם. אתרים חשובים באינטרנט מתעלמים לרוב ואף נשכחים מכיוון שהם אינם זוכים לנראות הגבוהה שמגיעה להם. מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ו-Yahoo! אינדקס את האינטרנט בדרכם שלהם, אך מידע על האתר שלך לא תמיד נכלל בהם. כדי להימצא, אתה צריך להיות באינדקס על ידי כל שלושת מנועי החיפוש.
פתרון: השתמש בשירותי כתיבת תוכן כדי להבטיח שהאתר שלך יימצא על ידי אנשים רלוונטיים שמחפשים מידע. הוסף את השירותים שלנו לאסטרטגיית SEO שלך עכשיו!
ודא שהאתר שלך נקי מקישורים שבורים ושגיאות 404
בעיה: אף אחד לא אוהב לבזבז את זמנו בלחיצה על קישורים שלא עובדים או שהובילו לעמוד 404. קישורים שבורים ושגיאות 404 מסיחים את הדעת, מעצבנים ומורידים את חווית המשתמש. קישורים שבורים ושגיאות 404 הם מקור עיקרי לתסכול עבור המבקרים באתר שלך. אם תמשיך להתעלם מהבעיה, מבקרים יתחילו לבקר בתדירות נמוכה יותר או בכלל לא.
פתרון: אל תתנו לקישורים שבורים ושגיאות 404 להשפיע על קמפיין השיווק הדיגיטלי שלכם! ודא שהאתר שלך נקי מקישורים שבורים ושגיאות 404 בעזרת כלי בודק הקישורים המקיף שלנו שסורק כל עמוד באתר שלך לאיתור כשלים בקישור או תמונות שבורות.
הימנע משימוש ב-Flash באתר שלך מכיוון שהוא עלול לגרום לבעיות באינדקס למנועי חיפוש, עיבוד JavaScript ונגישות על ידי קוראי מסך
בעיה: אם אינך תופס בעיות פוטנציאליות באתר האינטרנט שלך, אתה מעמיד את עצמך במצב של מראה חסר יכולת למבקרים באתר. פלאש יכול לגרום לבעיות באינדקס, עיבוד JavaScript ונגישות לאנשים עם ליקויי ראייה.
פתרון: הימנע משימוש ב-Flash באתר שלך מכיוון שהוא עלול לגרום לבעיות באינדקס למנועי חיפוש, עיבוד JavaScript ונגישות על ידי קוראי מסך עבור אנשים עם לקות ראייה.