Clicky

בניית אתרי מסחר

חנות וירטואלית זה טרנד הולך ופורץ דרך בכל זמן, לטרנד הזה מצטרפים בכל זמן יותר בעלי עסקים שפונים לחברה מקצועית המתמחה בבניית אתרי מסחר אלקטרוני כדי ליהנות מכל היתרונות של חנות כזו, חלקם מנסים להקים חנות אינטרנטית בכוחות עצמם – למרות שכדאי לזכור שגם אם נראה שבנית חנות כזו בצורה עצמאית זה דבר קל אך עדין חנות מקצועית נבנית רק ע”י בעל מקצוע מנוסה לקבלת חנות איכותית.

בניית אתר חנות – שלב אפיון ופיתוח

עוד לפני שמתחילים בעבודה בבניית אתרים למסחר אלקטרוני, כלומר בתכנות, חשוב מאוד לאפיין את החנות ולפתח אותה על פי קונספט מדויק ומדויק.

באופן זה, פתיחת חנות וירטואלית עוזרת לבעל העסק להגדיר מיהו קהל היעד העיקרי שלו, ליתר דיוק, אילו לקוחות הם רוצים למשוך לחנות המקוונת: אם למשל, בשלב האפיון והפיתוח, קהל היעד הוא מוגדר כצעירים, העיצוב יהיה בהתאם לחדשני וצבעוני יחסית, ואילו אתרי מסחר שפונים לקהל מבוגר יהיו שמרניים, יהיו פחות גירויים (עודף גירויים יכול להרתיע אנשים מבוגרים) וברוב המקרים הגופנים יהיה גדול יותר כדי להימנע מאובדן לקוחות שמתקשים לקרוא אותיות קטנות.

שלב האפיון והפיתוח הוא קריטי גם מבחינת עיצוב מבנה האתר, מכיוון שבשלב זה כל המוצרים שאמורים להימכר בחנות הווירטואלית מחולקים לקטגוריות שונות, כדי להקל על הקונים הפוטנציאליים (כאשר כמובן שיכולים להיות מצבים שבהם מוצר אחד הוא בכמה קטגוריות, לדוגמה, דגם חדש של נעלי ספורט לבני נוער יימצא הן בקטגוריית “חדש על המדף”, הן ב”סניקרס “והן” נעליים לצעירים”).

תת-הקטגוריות ותתי-הקטגוריות עוזרות גם לבעל העסק להבין מה העסק שלו מוכר והיכן החוזקות שלו – ומאפשרות לו למשוך לקוחות בצורה יעילה יותר.

בניית אתרי מסחר אלקטרוני – כיצד משפיע העיצוב על המכירות?

השלב השני בבניית אתר סחר מקוון הוא איחוד שפת העיצוב.

עיצוב חנות וירטואלית הוא תורה מלאה, ובהחלט מומלץ להשאיר אותה אנשי מקצוע, ובהתאם לבחירה של חברה המאמינה בבניית אתרי מסחר אלקטרוני לא רק מההיבט הטכני אלא גם מהפן התוכן ובעיקר העיצוב.

הצבעים, הגופנים, הפריסה של כל עמוד, כפתורים, כפתורים, תמונות שנבחרו – לכל אלה יש חשיבות רבה ועשוי להיות ההבדל בין משתמש שנכנס לאתר ומחוצה לו מבלי לבצע שום פעולה לבין גולש שהופך להיות לקוח נאמן, כך שממש לא מומלץ לחסוך משאבים בשלב זה.

תכנות ובקרת איכות

השלב הבא בבניית אתרים למסחר אלקטרוני הוא התכנות עצמה, כלומר הקמת האתר בהתאם לתפיסה שגובשה, המבנה המתוכנן והעיצוב שנבחר.

ישנן שתי דרכים עיקריות לבנות אתר מסחר אלקטרוני: להקים אתר ייעודי לאותה חנות, או להשתמש באחת ממערכות ניהול התוכן כמו דרופל, וורדפרס, ג’ומלה או וויקס.

השימוש באחת המערכות הקיימות מאפשר לך להוריד את עלות הקמת אתר המסחר, להבטיח סוג מסוים של יציבות ואמינות (כל עוד אתה יוצא מהנחה ששולטת במערכות אלה ובאגים שהתגלו לאחרונה) וכולל מגוון של תכונות, עיצובים ותוספות המאפשרים בניית אתר מכירות מרובה אפשרות ומרהיב. עם זאת, יש לקחת בחשבון שלא כל מערכת מתאימה לכל מטרה ולעיתים הזול הופך ליקר ביחס להתאמות הסביבתיות של כל מערכת לצורך החנות אותה הם רוצים להקים.

עם זאת, בניית אתר חנות ייעודי לעסק ספציפי מבטיחה אתר המותאם במיוחד לצרכים הייחודיים של אותו עסק – אם כי מטבע הדברים הוא יקר יותר, אך מותאם בזה אחר זה לצרכי החנות הבנויה.

לאחר התכנות חשוב מאוד לבצע בקרת איכות קפדנית, עוד לפני שהאתר מופעל ולפני שהוא מגיע אליו, כלומר לקוחות פוטנציאליים. זכרו – אין שום הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני טוב, ולכן חנות וירטואלית עם טעויות, כפתורים המובילים לדפים ריקים או שאינה יכולה לשלם עבור מוצרים במהירות ובנוחות תבריח את לקוחותיה שוב.

רוצים גם אתם למכור באינטרנט הגיע הזמן להיכנס לתהליך של בניית אתר איקומרס מתקדם. השאירו פרטים.

עשוי לעניין אותך מאמר בנושא: בניית אתר חנות – מה חשוב לדעת

רוצים לקבל הצעת מחיר? שלחו פרטים

WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל
WebGold - בניית אתרים ושיווק בגוגל

בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל מזה כ-4 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל WebGold.

שתפו בקליק!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ראשי פרקים בעמוד:

רוצים לקבל הצעת מחיר? שלחו פרטים

פוסטים קשורים:
בניית אתרי מסחר
5/5